Kotler o PR

dodano: 
10.12.2004
komentarzy: 
0

W BusinessWeeku ukazał się wywiad z Philipem Kotlerem, autorem biblii marketingowców „Marketing Management: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola”. W związku z uodparnianiem się ludzi na kampanie marketingowe i reklamowe, Kotler radzi firmom „zastanowić się nad zainwestowaniem części środków w marketing bezpośredni, sponsoring, event marketing oraz public relations”. Kotler zgadza się z teorią Ala Riesa przedstawioną w książce „Upadek reklamy i wzlot public relations” i twierdzi, że „PR nie zda egzaminu w wypadku wielu zwyczajnych produktów (np. nowego detergentu), może jednak zdziałać cuda, jeśli chodzi o oryginalne produkty czy usługi opisywane w gazetach, czasopismach oraz talk show”.

Źródło:

BusinessWeek, Teraz to klient jest królem, 09.12.04, s. 76
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin