Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Krajowa Federacja Producentów Zbóż ogłasza konkurs na program informacyjno-promocyjny. organizacja rolnicza zaprasza do udziału w konkursie na przygotowanie i realizację ogólnopolskiego programu informacyjno-promocyjnego pod tytułem „rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie iii”. kampania miałaby być skierowana do grupy kobiet. jej celem jest edukacja i kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych opartych na spożywaniu produktów zbożowych. kfpz oczekuje od zgłaszających:. – opracowania strategii programu informacyjno-promocyjnego, która uwzględniałaby aktywność w stacji radiowej oraz telewizji śniadaniowej oraz działania pr,. – przedstawienia planu realizacji działań w mediach (radiu i telewizji),. – przedstawienia planu działań dla kampanii informacyjnej w postaci działań public relations (w tym: przeprowadzenie badań rynkowych, współpraca ze specjalistami żywieniowymi oraz blogerami),. – przedstawienia założeń, sposobów i warunków realizacji powyższych działań. maksymalny budżet programu, włącznie z wynagrodzeniem wykonawcy, nie może przekraczać kwoty 272 714,30 zł brutto. informację o chęci wzięcia udziału w konkursie agencje mogą zgłaszać mailowo do 4 września 2017. na złożenie dokumentów ofertowych w biurze kfpz (ul. szkolna 2/4 lok. 418, 00-006 warszawa) mają czas do 18 września 2017 do godziny 12.00. wszelkie informacje i załączniki dotyczące konkursu można znaleźć na stronie kfpz. w sprawie dodatkowych pytań agencje mogą kontaktować się z biurem mailowo (biuro@kfpz.pl) bądź telefonicznie (667 958 199). (mp).
Organizacja rolnicza zaprasza do udziału w konkursie na przygotowanie i realizację ogólnopolskiego programu informacyjno-promocyjnego pod tytułem „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie III”. Kampania miałaby być skierowana do grupy kobiet. Jej celem jest edukacja i kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych opartych na spożywaniu produktów zbożowych.
KFPZ oczekuje od zgłaszających:
– opracowania strategii programu informacyjno-promocyjnego, która uwzględniałaby aktywność w stacji radiowej oraz telewizji śniadaniowej oraz działania PR,
– przedstawienia planu realizacji działań w mediach (radiu i telewizji),
– przedstawienia planu działań dla kampanii informacyjnej w postaci działań public relations (w tym: przeprowadzenie badań rynkowych, współpraca ze specjalistami żywieniowymi oraz blogerami),
– przedstawienia założeń, sposobów i warunków realizacji powyższych działań.
Maksymalny budżet programu, włącznie z wynagrodzeniem wykonawcy, nie może przekraczać kwoty 272 714,30 zł brutto.
Informację o chęci wzięcia udziału w konkursie agencje mogą zgłaszać mailowo do 4 września 2017. Na złożenie dokumentów ofertowych w biurze KFPZ (ul. Szkolna 2/4 lok. 418, 00-006 Warszawa) mają czas do 18 września 2017 do godziny 12.00.
Wszelkie informacje i załączniki dotyczące konkursu można znaleźć na stronie KFPZ. W sprawie dodatkowych pytań agencje mogą kontaktować się z biurem mailowo (biuro@kfpz.pl) bądź telefonicznie (667 958 199). (mp)