Kraków promuje się wyskokowo
dodano:
28.04.2010
komentarzy:
0
Prezydent Krakowa postanowił zainwestować w reklamę spadochronową tego miasta – informuje Polska Gazeta Krakowska.
Jacek Majchrowski podarował krakowskiemu klubowi Wawel spadochron z logo miasta. Jak zaznacza gazeta, drużyna Wawelu należy do ścisłej krajowej czołówki w skokach precyzyjnych, a spadochron będzie wykorzystywany „na najważniejszych w świecie zawodach spadochronowych i podczas pokazów lotniczych”.
Jak zauważa w artykule specjalista ds. PR Jerzy Jurczyński, jedna z amerykańskich agencji PR przeprowadziła w 2004 roku badanie po reklamowym nalocie w Miami Beach, które wykazało, że 80 proc. widzów tamtego zdarzenia skutecznie zapamiętało treść reklamy zaprezentowanej w powietrzu. (ks)
Źródło:
Polska Gazeta Krakowska Małopolska Zachodnia, Spadochronowa promocja miasta, Anna Agaciak, 27.04.2010, s. 7