Krytycznie o branży PR

dodano: 
03.07.2008
komentarzy: 
2

„Jakoś tak się stało, że nie lubię agencji public relations, bo uważam, że są one zupełnie zbędne w tej formie, w jakiej na polskim rynku funkcjonują” - pisze redaktor naczelna magazynu Home&Market Rita Schultz.

Autorka uważa, że tylko w nielicznych przypadkach ludzie zakładający agencje PR-owskie mają pojęcie o tym, czym zajmuje się taka agencja, ale nawet ci, którzy na tym się znają, nie potrafią przekazać potrzebnej wiedzy swoim pracownikom. Przytacza ona także kilka ciekawych sytuacji, w których przedstawiciele branży PR prezentowali się na różnych spotkaniach, zapominając np. o obowiązującym dress codzie. Wymienia również wydarzenia, które nadszarpnęły wizerunek branży oraz podkreśla, że odnośnie organizacji imprez „nie ma co liczyć na pomysłowość agencji PR w kwestiach imprez, wiele z nich nie ma pojęcia o organizacji takowych”.(mk)

Źródło:

Home&Market, Wpadki i przypadki agencji public relations, Rita Schultz, 01.06.2008, s.6
komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
03.07.2008
16:39:29
AMC
(03.07.2008 16:39:29)
Nie znam całego artykułu, ale z tym co napisane wyzej zgadzam się... ale z drugiej strony nie powinno sie wrzucać wszystkich do jednego worka. Kiedy Agencje PR działajace w RP poprawia swoje relacje z mediami?
03.07.2008
12:50:13
El Gringo Loco
(03.07.2008 12:50:13)
A ja myślę, że po przygotowaniu superprofesjonalnego i superrzetelnego rankingu agencji, pani Rita Schulz powinna zająć się jakimś innym tematem.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin