.

 

Kryzys, straty, spadki... Czy branża finansowa odzyska kontrolę nad swoją reputacją?

dodano: 
07.05.2012
komentarzy: 
0

Już 8 maja o godz. 15.00 w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbędzie się konferencja organizowana przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, portal PRoto.pl oraz agencję Ciszewski MSL Financial Communications.

Inspiracją do organizacji konferencji były wyniki międzynarodowego badania „Financial Services Initiative” zrealizowanego przez MSLGROUP. Metodologia badania zakładała analizę sytuacji na 8 europejskich rynkach, w tym Polski, gdzie przeprowadzono 5-7 indywidualnych półtoragodzinnych rozmów z osobami odpowiedzialnymi za komunikację w instytucjach finansowych. Rozmowy były prowadzone z rzecznikami prasowymi, dyrektorami komunikacji korporacyjnej oraz członkami zarządów. W czasie spotkań odpowiedzieli oni na 30 pytań dotyczących głównych problemów i wyzwań w zakresie budowania wizerunków firm z branży finansowej po kryzysie. W sumie w badaniu wzięli udział przedstawiciele ponad 50 instytucji finansowych, zarówno globalnych korporacji, jak i lokalnych liderów (Skandynawia, Holandia, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy, Polska).

Konferencję zainauguruje Prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, Ludwik Sobolewski. W trakcie konferencji europejskie wyniki badania przedstawione zostaną w kontekście sytuacji instytucji finansowych w Polsce. Oprócz prezentacji wyników w dwóch panelach wypowiedzą się wiodący przedstawiciele mediów oraz PR-u instytucji finansowych. Do udziału w dyskusji panelowej zaproszeni zostali  m.in.: Maciej Samcik (Gazeta Wyborcza), Jakub Kurasz (Parkiet), Michał Kryński (Bankier.pl) oraz Marcin Sobczyk (Dow Jones Newswires). Rozmowę poprowadzi dr Przemysław Barbrich ze Związku Banków Polskich. Dyskusję z przedstawicieli instytucji finansowych poprowadzi Jerzy Ciszewski, CEO MSLGROUP CEE, a wezmą w niej udział osoby zarządzające największymi instytucjami finansowymi w Polsce:  Elżbieta Anders (PKO BP), Robert Moreń (Pekao SA), Michał Witkowski (Grupa PZU).

Uczestnicy konferencji będą mieli również okazję do zapoznaniu się w wynikami badania, przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów „Bank ma twarz... prezesa. Badanie stopnia ekspozycji szefów instytucji finansowych w mediach”.

Spotkanie będzie okazją do wspólnej dyskusji zarówno o problemach, wyzwaniach i szansach stojących przed instytucjami finansowymi w pokryzysowej rzeczywistości.

Osoby zainteresowane udziałem w konferencji proszone są o wcześniejszą rejestrację pod adresem mailowym: jkosaczuk@publicrelations.pl. Pełne informacje o konferencji znajdują się na stronie internetowej wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin