„Kryzys” znaczy „wybór”. WWWybierz sieć

dodano: 
14.12.2012
komentarzy: 
0

„Kryzys” to najczęstszy argument podczas rozmowy o budżetach przeznaczonych na marketing i reklamę. Jednak niewiele osób wie, że z greckiego słowo „kryzys” znaczy „wybór”, warto zatem dokonać dobrego wyboru… Co to oznacza? Wystarczy wykorzystać potencjał swojej strony WWW, a dzięki temu wyprzedzić swoją konkurencję i zwiększyć udział w rynku i zyski.

Potencjał strony WWW czeka, aby go wykorzystać…

Badania pokazują, że wiele firm czy potencjalnych klientów postrzega daną firmę przez pryzmat jej strony internetowej. Co za tym idzie ocenia czy jest liderem w branży czy można jej zaufać czy lepiej wybrać jej konkurencję.

Wykonanie strony jest stosunkowo tanie i bardzo łatwo może przełożyć się na wizerunek firmy zarówno w oczach potencjalnych klientów jak i konkurencji. Niech konkurencja zadrży…

Choć większość firm stronę internetową posiada, warto rzetelnie odpowiedzieć sobie na pytanie: czy obecna strona wyróżnia firmę w branży i kreuje wizerunek lidera. By na nie odpowiedzieć można zadać sobie 7 bardziej szczegółowych pytań:

1. Czy strona internetowa kreuje właściwy wizerunek firmy i pokazuje jej możliwości?

2. Czy grafika strony jest przejrzysta i atrakcyjna?

3. Czy strona jest intuicyjna i potencjalny klient łatwo się na niej odnajduje?

4. Czy strona umożliwia bieżącą komunikację i informowanie o nowościach, realizacjach i aktualnościach firmowych?

5. Czy kod strony jest przyjazny wyszukiwarkom, dzięki czemu będzie ją łatwej odnaleźć w organicznych wynikach wyszukiwarki Google ?

6. Czy elementy Flash na stronie mają element zastępczy, który pokazuje się np. na urządzeniach mobilnych (flash nie jest czytany)?

7. Czy strona otwiera się na urządzeniach mobilnych?

Strata klienta przez słabą stronę internetową to chyba najgorszy z możliwych scenariuszy, a właśnie strona WWW to najtańszy sposób na zmianę postrzegania firmy. Jest to duże wsparcie dla działań mogących zwiększyć zyski firmy.

Michał Hryniszyn, dyrektor zarządzający Migomedia

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin