Książka o CSR

dodano: 
16.01.2007
komentarzy: 
0

Na portalu CSRwire.com można przeczytać informację o książce Christine Areny „The high purpose company. The truly responsible (and highly profitable) firms that are changing business now”. W swojej publikacji Arena, która jest także strategiem, pisze, dlaczego społeczna odpowiedzialność jest tak ważna obecnie w rozwoju biznesu. Autorka pokazuje także, jak odróżnić firmy prawdziwie zaangażowane w działalność CSR od tych, które dopiero stawiają pierwsze kroki na tym polu.
Arena określenie „high purpose” definiuje jako sumę wartości, którymi kieruje się firma i jej codziennych praktyk. Zdaniem autorki, przedsiębiorstwo, które można określić mianem „high-purpose” nie wydaje milionów jedynie na informowanie otoczenia o swoich wartościach i ideałach bez wprowadzania ich w życie.
Autorka, aby określić, które z firm obecnie wdrażają prawdziwe i właściwe działania CSR-owe, skorzystała z pomocy dziesięciu studentów MBA z McGill University. Przeprowadzili oni analizę 75 dobrze znanych korporacji, które deklarują swoje zaangażowanie w CSR, reprezentujących główne branże biznesu. Swoje analizy oparli oni na różnych źródłach, w tym: wywiadach z akcjonariuszami, pracownikami, konsumentami, ekspertami, a także organizacjami społecznymi. (psp)

Źródło:

www.csrwire.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin