Książka o nowych sposobach komunikacji

dodano: 
10.07.2007
komentarzy: 
0

Na portalu socialcomputingmagazine.com czytamy o nowej książce na temat blogów i społeczności internetowych. Nosi ona tytuł „Marketing to the Social Web: How Digital Customer Communities Build Your Business”, a jej autorem jest Larry Weber, dyrektor zarządzający W2 Group, firmy specjalizującej się w komunikacji marketingowej. Jego zdaniem marketingowcy zamiast mówić do konsumentów powinni z nimi rozmawiać, a najlepiej służą temu serwisy społecznościowe.
Książka ma uświadomić czytelnikom, jakie możliwości przynosi sieć w kontakcie z konsumentami, jakie zmiany zaszły już w społeczeństwie i jak wpływają one na sposoby komunikacji. Jak przekonuje autor, blogi i serwisy społecznościowe to narzędzie, które wykorzystywane umiejętnie, może być nie tylko nowym i skutecznym sposobem budowania swoistej więzi z klientami, ale przez to służyć także wizerunkowi firmy i wpływać na jej reputację. (kk)

Źródło:

socialcomputingmagazine.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin