Interesujesz się public relations? Zaglądasz na PRoto.pl? Nie jesteś jeszcze naszym subskrybentem? To błąd! Najświeższe wiadomości z branży PR możesz przecież dostawać codziennie bezpośrednio na skrzynkę mailową. Co dziesiąta osoba z pierwszych pięćdziesięciu nowych subskrybentów zostanie przez nas nagrodzona książką „Zrobić Ratnera”, a co dwudziesta z następnych sześćdziesięciu – publikacją „Biznes w stylu Richarda Bransona”.
Fundatorem nagród jest wydawnictwo Regan Press, które opublikowało obie pozycje. Nagrody książkowe zostaną przesłane pocztą.
O czym są konkursowe książki?
„Zrobić Ratnera” – to historia Geralda Ratnera, który po ponad 25 latach handlu biżuterią stał się dzięki spektakularnym sukcesom powszechnie znany jako jeden z najzdolniejszych biznesmenów pokolenia. Jednak żarty na temat jakości sprzedawanych przez niego towarów podczas konferencji Instytutu Dyrektorów w Londynie stały się obiektem ataku mediów, a ich skutek okazał się dalekosiężny.
„Biznes w stylu Richarda Bransona” – to publikacja uchylająca rąbek tajemnicy na temat fenomenu człowieka interesu, który kieruje swoją firmą od ponad 30 lat. W książce odnaleźć można przykłady strategii i lekcji, których przyswojenie może ułatwić dalszą karierę lub pomóc ją rozpocząć.


