Kto dostał Impactora?

dodano: 
26.02.2010
komentarzy: 
2

W XII edycji konkursu Impactor za rok 2009 nagroda w Kategorii Firma Roku – Agencja PR Roku przypadła agencji Ciszewski PR, natomiast za Projekt Roku PR uznano kampanię „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”, zrealizowaną również przez Ciszewski Public Relations dla Hoop Polska.
Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego  - Ryszard Pieńkowski, Prezes Zarządu INFOR PL S.A.
Uzasadnienia Akademii oraz prezentacje projektów dostępne są na stronie www.impactor.pl

Konkurs Impactor jest organizowany od 1998 roku. Nagrody przyznaje Akademia, złożona z laureatów wszystkich minionych edycji. Przez 11 edycji Akademia nagradzała najlepsze firmy sektora reklamowego i mediowego. Od tej 2010 roku nagrody przyznawane są także najlepszym projektom marketingowym. W sumie do XII edycji wpłynęły 43 zgłoszenia. Nad przebiegiem głosowania czuwała firma doradcza KPMG.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja PR MMT Management. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
26.02.2010
21:22:40
ciszewski
(26.02.2010 21:22:40)
Panie Ryszardzie, bardzo dziękuję za ciepłe słowo.
26.02.2010
11:45:38
Ryszard Solski
(26.02.2010 11:45:38)
Dziękujemy wszystkim Kolegom, których głosy sprawiły, że po raz drugi z rzędu znaleźlismy się wśród trzech agencji nominowanych do Impactora dla Najlepszej Agencji PR. Gratulujemy agencjom Ciszewski PR i On Board, z którymi znaleźlismy się w tak znakomitym towarzystwie.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin