.

 

Kto ma najlepsze hasło promocyjne?

dodano: 
07.09.2009
komentarzy: 
0

W Rzeczpospolitej ukazał się artykuł na temat rankingu haseł promujących polskie miasta i regiony. Na zlecenie gazety GfK Polonia zapytała Polaków, które slogany najbardziej zachęciłyby ich do wizyty w danym mieście czy regionie. Jak informuje Jarosław Kałucki, autor artykułu, bezkonkurencyjnie wygrało hasło zaproponowane przez pracowników biura prasowego marszałka województwa warmińsko-mazurskiego „Mazury - cud natury”. Zaraz po nim uplasowały się hasła przygotowane przez Kraków, Wrocław czy Gdańsk. Na drugim biegunie rankingu pojawiają się slogany promujące Śląsk, Małopolskę czy Białystok.

Wiesław Gałązka w komentarzu do rankingu zaznacza, że dobre hasło promocyjne to „kwintesencja oferty, ujmująca ją w sposób lapidarny, ale przekonujący i wywołujący pozytywne emocje”. Do takich haseł zalicza on te zaproponowane przez Toruń „Gotyk na dotyk”, „Mazury - cud natury”, czy też „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend”. Specjalista zauważa, że hasła zaproponowane przez duże miasta takie jak Kraków, Wrocław, czy Gdańsk wysokie miejsce w rankingach zawdzięczają swoim nazwom, które wywołują u turystów konkretne skojarzenia. Do słabych haseł zalicza on takie jak „Poznań – miasto know how”, „Tarnów – polski biegun ciepła”, czy też „Częstochowa to dobre miasto”. (mk)
Więcej o rankingu możesz przeczytać tutaj

Źródło:

Rzeczpospolita, Najlepsze „Mazury – cud natury”, Jarosław Kałucki, 07.09.2009, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin