sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościKto wygrał przetarg Urzędu Miasta Łodzi?

Kto wygrał przetarg Urzędu Miasta Łodzi?

Łódź Art Center wygrało ogłoszony przez Urząd Miasta Łodzi przetarg na działania promocyjne, które mają doprowadzić do zdobycia przez miasto tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. W walce o budżet, który na pierwszy rok działań wynosi 2,5 miliona złotych, walczyły oprócz Łódź Art Center dwie agencje z Warszawy: Partner of Promotion (jako lider w konsorcjum z agencją Polymus) oraz Euro RSCG.

Łódź Art. Center ma zaplanować i zrealizować działania promocyjne na 3 kolejne lata, ale jeśli Łódź nie dostanie się do listy skróconej 2-3 miast w 2011 będzie to oznaczało roczny kontrakt z miastem. Krzysztof Candrowicz, dyrektor centrum, nie chce tymczasem zdradzać szczegółów strategii. Redakcji PRoto wyjawił tylko, że będzie nad nią pracował dziesięcioosobowy, międzynarodowy zespół ekspertów, którym kierować będzie specjalista sprowadzony z Warszawy. „Zespół i harmonogram działań ujawnimy na konferencji prasowej w przyszłym tygodniu, najprawdopodobniej w czwartek”- zapowiada Candrowicz. (kk)
Z wynikami przetargu można się zapoznać tutaj

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj