Kto zajmie się promocją Polski?

dodano: 
27.10.2006
komentarzy: 
1

W wydaniu warszawskim Pulsu Biznesu znajdujemy artykuł poświęcony promocji Polski. Powrócił pomysł włączenia Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych w struktury Polskiej Organizacji Turystycznej. Andrzej Kaczmarek, wiceminister gospodarki, uważa, że dzięki połączeniu tych dwóch organizacji promocja gospodarcza i turystyczna będą bardziej powiązane. Jak pisze Puls Biznesu, pomysł Ministerstwa Gospodarki, które chce jak najszybciej rozwiązać PAIiZ, wynika z tego, że agencja ma kłopoty z Najwyższą Izbą Kontroli.
Zgodnie z projektem ustawy, nad którą prace trwają już od maja, promocją Polski, wspieraniem eksportu, przyciąganiem inwestycji zagranicznych i wdrażaniem środków unijnych miała zająć się PAHiI Na temat tego, czy połączenie PAIiZ z POT-em ma sens wypowiedziała się Małgorzata Krzysztoszek, dyrektor w PKPP Lewiatan. Jej zdaniem najważniejsze jest, aby nowa organizacja wspierała polską gospodarkę w znacznie szerszym zakresie, niż robi to PAIiZ. (jk)

Źródło:

Puls Biznesu, Jesienny pobór agencji do agencji, Małgorzata Grzegorczyk, 27.10.06, s.4
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.10.2006
14:23:00
Jarosław Komża
(27.10.2006 14:23:00)
Działanie jednej agencji zajmującej się zintegrowaną (gospodarczą, turystyczną i kulturalną) promocją kraju, ma sens. Sens ma także działanie trzech, jak obecnie (PAIiIZ, POT, IAM) wyspecjalizowanych instytucji promocyjnych, pod warunkiem jednak dobrej koordynacji (najlepiej przez ministra spraw zagranicznych), a z tym teraz jest chyba kłopot. Ale włączenie obecnie PAIiZ do POT nie ma żadnego sensu. Nie widzę tu uzasadnienia ani w skuteczności, ani w efektywności takiego rozwiązania. Jarosław Komża
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin