Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kto znalazł się w kolejnym etapie PRotonów 2015? zwycięzcy w konkursie protony 2015 zostaną ostatecznie wybrani spośród 131 zgłoszeń! w tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. eryk mistewicz, grzegorz kiszluk, agnieszka odorowicz, barbara sołtysińska czy zuzanna szopowska. bezprecedensowy w konkursie jest start w kategorii „osoba ds. kampanii w social mediach dziennikarza” grzegorza nawackiego z pulsu biznesu, który jest autorem kampanii „zrób na złość putinowu. jedz jabłka”. z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie. do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2014 roku. o zwycięstwie zadecydują głosy akademii ekspertów pr, która do 7 maja będzie oceniać dokonania kandydatów. największa rywalizacja panuje w kategorii: osoba ds. komunikacji w firmie/lub korporacji – 29 osób/zespołów. o protona w tej kategorii powalczą osoby zajmujące się komunikacją w firmach takich, jak: agora, blablacar, dr irena eris, grupa lotos czy viwa entertainment. zwycięzcy wybierani są w 8 kategoriach: a. osoba/zespół w firmie pr-owskiejb. osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacjic. osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznejd. osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacjid. rzecznik prasowye. osoba/zespół zajmujący się edukacją pr-owskąf. osoba/zespół debiutująca/y w prg. osoba/zespół ds. kampanii w social mediach. głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.aplikacje będą punktowane przez akademię ekspertów pr wg następujących zasad:– 1. miejsce = 5 punktów,– 2. miejsce = 3 punkty,– 3. miejsce = 1 punkt. zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez zsumowanie głosów. członkowie akademii ekspertów pr nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. członek akademii ekspertów pr zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii. ponadto spośród uczestników, którzy wyrazili taką chęć, eksperci fundacji polskiego godła promocyjnego, wybiorą laureatów kategorii specjalnej o nazwie „proton teraz polska”. wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków akademii ekspertów pr znajdują się na stronie sponsorem strategicznym konkursu jest instytut monitorowania mediów. audytorem jest kancelaria leśnodorski, ślusarek i wspólnicy. partnerem strategicznym konkursu jest teatr syrena.
Zwycięzcy w konkursie PRotony 2015 zostaną ostatecznie wybrani spośród 131 zgłoszeń! W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Eryk Mistewicz, Grzegorz Kiszluk, Agnieszka Odorowicz, Barbara Sołtysińska czy Zuzanna Szopowska.
Bezprecedensowy w konkursie jest start w kategorii „Osoba ds. kampanii w social mediach dziennikarza” Grzegorza Nawackiego z Pulsu Biznesu, który jest autorem kampanii „Zrób na złość Putinowu. Jedz jabłka”.
Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie.
Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2014 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy Akademii Ekspertów PR, która do 7 maja będzie oceniać dokonania kandydatów.
Największa rywalizacja panuje w kategorii: Osoba ds. komunikacji w firmie/lub korporacji – 29 osób/zespołów. O PRotona w tej kategorii powalczą osoby zajmujące się komunikacją w firmach takich, jak: Agora, BlaBlaCar, Dr Irena Eris, Grupa Lotos czy VIWA Entertainment.
Zwycięzcy wybierani są w 8 kategoriach:
a. osoba/zespół w firmie PR-owskiej
b. osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
c. osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej
d. osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji
d. rzecznik prasowy
e. osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
f. osoba/zespół debiutująca/y w PR
g. osoba/zespół ds. kampanii w social mediach
Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
– 1. miejsce = 5 punktów,
– 2. miejsce = 3 punkty,
– 3. miejsce = 1 punkt.
Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez zsumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii.
Ponadto spośród Uczestników, którzy wyrazili taką chęć, eksperci Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, wybiorą laureatów kategorii specjalnej o nazwie „PRoton Teraz Polska”.
Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.
Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Audytorem jest kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy. Partnerem Strategicznym konkursu jest Teatr Syrena.