sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościKto został nominowany do PRotonów?

Kto został nominowany do PRotonów?

Znamy już nazwiska nominowanych w szóstej edycji konkursu branży public relations – PRotony 2012, organizowanego przez redakcję portalu PRoto.pl.

Nominowani (kolejność alfabetyczna w obrębie kategorii):

1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Ewa Bałdyga, MARTIS Consulting
Jerzy Ciszewski, Ciszewski MSL
Dorota Zmarzlak, 24/7 PR

2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Zbigniew Gajewski, Dorota Zawadzka, PKPP Lewiatan
Joanna Łodygowska, Laboratorium Kosmetyczne Irena Eris
Grzegorz Szczepański, Grupa Żywiec

3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej
Monika Czaplicka, Grupa Twórcza, Qlub Xsiążkowy
Katarzyna Wakuła, Muzeum Narodowe w Warszawie
Emilia Zyskowska, Agnieszka Kubiszewska-Krawczyk, Tomasz Witkowski, Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”

4) Rzecznik prasowy
Leszek Chorzewski, PLL LOT
Michał Rusinek, sekretarz Wisławy Szymborskiej
Michał Witkowski, PZU

5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR
Dr Anna Adamus-Matuszyńska, dr Renata Maćkowska, dr Bogumiła Barańska, Katedra Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych, UE w Katowicach
Wiesław Gałązka, Dolnośląska Szkoła Wyższa
Piotr Lignar, Akademia Leona Koźmińskiego, Polskie Radio

Zwycięzców poznamy na Gali wręczenia nagród 21 maja 2012 w Teatrze Kamienica,  który mieści się przy al. Solidarności 93. Nominowanych wskazali w głosowaniu członkowie, liczącej 198 osób, Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu.

Głównym patronem medialnym tegorocznej edycji jest TVN CNBC. Patronami medialnymi są magazyn Harvard Business Review, Dziennik Gazeta Prawna, Radio PiN, Brief oraz Marketing w Praktyce.

Partnerem strategicznym Gali jest Teatr Kamienica. Sponsorami konkursu są Instytut Monitorowania Mediów oraz firmy Phenomé, La Perla, Sylwia Kiliś Atelier. Partnerami Gali są firmy Mazurkas Catering, marki Jacob’s Creek i Grolsch, a także firmy Fabrica de Pasjone, 16/9 Film Studio oraz Pina-Colada Agency. Partnerami konkursu są firma Samsung, Mea Group oraz Studio Supra. Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany.

Gala jest imprezą zamkniętą. Dla osób, które nie otrzymały zaproszenia istanieje możliwość wykupienia zaproszeń. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj