Które spółki dobrze komunikują się w sieci?

dodano: 
05.10.2010
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych ogłosiło wyniki tegorocznego konkursu „Złota Strona Emitenta”. W obecnej edycji, poza oceną stron internetowych spółek giełdowych, oceniano także wykorzystanie przez firmy nowoczesnych form komunikacji z inwestorami – kanałów takich, jak: portale społecznościowe, blogi korporacyjne i fora eksperckie. Kapituła konkursu, z prezesem GPW Ludwikiem Sobolewskim na czele, wyłoniła laureatów w pięciu kategoriach. Są nimi PBG (w kategorii spółek należących do indeksów WIG20 i mWIG40), ATM (w kategorii spółek z indeksu sWIG80), Fortis Bank Polska (w kategorii spółek należących do indeksów niewymienionych wcześniej). W kategorii spółek z NewConnect zwyciężył Tele Polska Holding, natomiast laureatem kategorii przewidzianej dla spółek zagranicznych notowanych na GPW, w tym na rynku NewConnect, zostało Cinema City International. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin