Kuba Wojewódzki i Konrad Stachurski założyli agencję dla influencerów

dodano: 
10.02.2020
komentarzy: 
0

Kuba Wojewódzki (na zdjęciu z prawej strony), prezenter TVN, oraz Konrad Stachurski, były szef działu PR Telewizji Polsat, powołali do życia agencję influencer marketingu. Ma ona zajmować się obsługą klientów w obszarze mediów społecznościowych, co będzie obejmować zarówno zarządzanie wizerunkiem, jak i obsługę kampanii reklamowych. Współpracuje obecnie z Magdą Gessler, Michałem i Aleksandrą Żebrowskimi, Anną Muchą, Antonim Królikowskim oraz samym Wojewódzkim.

Podmiot, którego utworzenie ogłosił 7 lutego 2020 roku na swoim Instagramie prezenter TVN, nie ma nazwy. „To kameralny koncept butikowy” – pisze w wiadomości do PRoto.pl Stachurski. Wraz z Wojewódzkim posługuje się tylko pojęciem „agencja influencer marketingu”.


Źródło: instagram.com/kuba_wojewodzki_official

Stachurski ostatnio pracował jako szef promocji i public relations w Music Company, firmie zajmującej się produkcją imprez masowych. Współpraca zakończyła się jesienią 2019 roku. Wcześniej przez trzy lata (marzec 2014–czerwiec 2017) zarządzał działem PR w Telewizji Polsat. Ze stacją związany był od 2007 roku. Ma doświadczenie jako rzecznik prasowy (reprezentował w mediach Sopot TOPtrendy Festiwal). Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Wojewódzki od lat współpracuje z TVN jako prowadzący talk-show „Kuba Wojewódzki”, juror w programach rozrywkowych („Mam Talent!”, „X-Factor”, „Mali Giganci”). Wcześniej był m.in. jurorem programu „Idol” w Polsacie i współpracował z Eską Rock czy Antyradiem. Jest felietonistą „Polityki”. Współpracuje reklamowo z markami takimi jak m.in. Apart, Huawei, Circle K, Jeep, Empik i Gepetto. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin