niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKupić koncepcję dla miasta

Kupić koncepcję dla miasta

Kurier Poranny donosi o tym, że Białystok szuka firmy, która zajmie się opracowaniem strategii promocji miasta. „Chodzi nam o przeprowadzenie profesjonalnych badań marketingowych, które by określiły kierunek promocji: czy skupić się na turystyce, czy może na inwestycjach” – mówi Piotr Woroniecki z zespołu promocji miasta – „Chcielibyśmy też dowiedzieć się, jak najlepiej przekazywać informacje o Białymstoku mieszkańcom miasta. Generalnie zależy nam na poprawieniu wizerunku”.
Miasto zamierza wydać na ten cel 195 tys. złotych. Decyzję o wyborze podmiotu zewnętrznego jeden z wysokich urzędników motywuje tym, że w urzędzie „nie ma ludzi, którzy byliby w stanie coś ciekawego stworzyć”. Paweł Romaszkan, szef biura promocji we wrocławskim magistracie, twierdzi, że jest to zły pomysł gdyż „koncepcja promocji powinna być własna”. Dodaje on również, że „w promocji najdroższy jest pomysł, dlatego nie ma sensu zatrudniać do tego firmy zewnętrznej. To strata pieniędzy”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł