Lamborghini w Polsce z agencją

dodano: 
08.07.2014
komentarzy: 
4

Za działania  public relations związane z debiutem marki Lamborghini w Polsce odpowiada agencja BrandLab.

Do jej zadań należy kontakt z mediami w związku z otwarciem pierwszego salonu marki w Polsce i organizacja konferencji prasowych. Projekt z ramienia BrandLab koordynuje Agnieszka Różycka. Agencja nie zdradza szczegółów kontraktu. Wydarzenie z otwarcia salonu w Warszawie zorganizowała agencja Focus Event.  (mw)

komentarzy:
4

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
10.07.2014
22:59:56
Vader
(10.07.2014 22:59:56)
Nie przeczę, że jest popyt na auta luksusowe. Tylko z punktu widzenia producenta o wiele efektywniejsze jest zatrudnienie dedykowanego przedstawiciela marki (odpowiednik private bankera), który i tak z racji swoich obowiązków będzie musiał kursować wraz ze swoimi klientami między Polską a Włochami. Co więcej, cały serwis jest poza Polską, więc otwieranie salonu w Warszawie to tylko niepotrzebne koszty.
09.07.2014
9:00:56
ad Vader
(09.07.2014 9:00:56)
Niestety posiadasz nieaktualne informacje. Salon Ferrari ma się doskonale i przekroczył zakładany plan kilkunastu sprzedanych aut. Sprzedano ponad 20. Właściciel marki zrezygnował z franczyzobiorcy i samodzielnie w tym samym miejscu uruchomił salon. Wnioski? Jest popyt na auta luksusowe przekraczający podaż.
08.07.2014
22:22:05
Damian Ziąber
(08.07.2014 22:22:05)
Jako wielki fan motoryzacji - szczerze gratuluję. Tylko...kto to pisał? "Wydarzenie z otwarcia salonu w Warszawie zostało zorganizowane przez agencję Focus Event." ;) Ale i tak trzymam kciuki za rozwój marki w Polsce, powodzenia :)
08.07.2014
17:07:25
Vader
(08.07.2014 17:07:25)
Jednak żadne wnioski nie są wyciągane. Salon Ferrari dawno padł. Po co komu kolejny taki salon? Klienci segmentu HNWI i tak będą kupować takie auta w ojczyźnie marki. Jeszcze raz się pytam, po co to komu w Polsce?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin