Latający klient Twenty Four Seven

dodano: 
28.09.2006
komentarzy: 
37

We wrześniu agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na obsługę działań PR dla linii lotniczych Wizz Air. W ramach umowy agencja zapewni przewoźnikowi obsługę w zakresie zarządzania relacjami z mediami, która obejmie przygotowanie strategii komunikacji oraz jej realizację, m.in. organizację konferencji i wyjazdów prasowych, przygotowywanie informacji prasowych, raporty i analizę mediów.
Firma zajmie się także organizacją wydarzeń specjalnych Wizz Air, takich jak eventy dla pracowników. Umowa o współpracę jest bezterminowa i rozpoczyna się 1 października. Wcześniej firmę obsługiwała agencja Actia Forum. (kk)

komentarzy:
37

Komentarze

(37)
Dodaj komentarz
04.10.2006
16:29:17
Krellu takich j...
(04.10.2006 16:29:17)
Krellu co z Tobą:) Widać że nie jesteś PRowcem bo nie znasz żelaznej zasady panującej w tej branży. Za zrozumienie komunikatu odpowiada jego nadawca. Musisz brać pod uwagę percepcję wszystkich odbiorców. Załóż też, że piszesz do najgłupszego z nich. Wina jest zawsze po stronie nadawcy - to jest tak jak w piłce nożnej - za podanie zawsze odpowiada podający, a nie ten kto na nie czeka.
04.10.2006
12:22:26
krell
(04.10.2006 12:22:26)
a widzisz, właśnie, że z domowej (sieci) na dodatek nie jestem PR'owcem, Drogi Panie TD, Ty zaś masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem, a to chyba warunek sine qua non dla osoby pracującej ze słowem... :)) ps mój ogródek jest czysty :) dzisiaj też :)
03.10.2006
15:58:00
żuczek
(03.10.2006 15:58:00)
obserwujemy sobie w firmie,ten poziom zawisci w branzy. kilka nas pracuje zuczków i nie mozemy sie nadziwić - jak taka zawisc jest mzoliwa? smutne, ale informowac o czyms proto-zaczyna byc obciachowe!
03.10.2006
14:15:44
klara
(03.10.2006 14:15:44)
Pani Alu, Warszawa to nie centrum świata. Zaręczam, że np. we Włoszech nikt nie słyszał o Pani Agencji, Pani Klientach, Pani wiedzy i szybkości działania... I co? Istnieje Pani czy nie? Pozdrowienia z prowincji! ;-)
02.10.2006
22:44:29
Tyler Durden
(02.10.2006 22:44:29)
Komentarz został usunięty przez administratora ze względu na niecenzuralne słowa.
02.10.2006
21:37:30
do Tyler
(02.10.2006 21:37:30)
ble,ble,ble...a ty krolewiczu-czego masz kompleksy??......he,he
02.10.2006
19:42:15
Tyler Durden
(02.10.2006 19:42:15)
Krellu drogi - a Ty z czyjej sieci korzystałeś?? Jeśli z domowej to chyba mieszkasz w Irkucku (różnica czasu około 3h), bo o 14 to każdy szanujący się PRowiec ciężko pracuje:) Tym sposobem wrzuciłeś też sobie kamień do ogórdka:) Mi się ta "dyskusja" podoba. Dokładnie widać tu kompleksy całej branży. Małych, wielkich, warszawskich i prowincjonalnych.
02.10.2006
14:08:42
krell
(02.10.2006 14:08:42)
aha, nie jestem ani przedstawicielem edelmanów, crativeów, ani nic mnie również nie łączy z AF tak sobie śledzę tylko życie korporacji zawodowych w Polsce...wnioski są nieco...przygnębiające... tak, czy owak - pozdrawiam wszystkich i życzę mniejszej temperatury i pomysłu na integrację branży (vide: adwokaci, notariusze, architekci, itd.)
02.10.2006
14:05:17
krell
(02.10.2006 14:05:17)
czasem żałuję, że istnieje to forum w ogóle... takie to prawie wszystko małostkowe, pieniackie i po prostu najgorzej polskie... ciekawe, skąd tyle zajadłości w PT Użytkownikach? ps jak już tak sobie wszyscy zarzucamy, to ja też Wam coś dołożę...wpisując się na tym forum korzystacie ze SŁUŻBOWYCH komputerów i SŁUŻBOWEJ sieci :)))
01.10.2006
20:28:28
Tyler Durden
(01.10.2006 20:28:28)
Popieram zioma o nicku "Pomysł" - dajmy komuś w ryj. Najlepiej zróbmy ustawkę pod siedzibą Edelmana i tam się wyżyjemy - bo tych to wszyscy nienawidzą. Jesteście nienormalni ludzie! Clients come and go - to wszystko. Warszawka ma kompleks małych agencji z "prowincji" bo tam jest jakość a w stolycy przerób. Koniec dyskusji. A rozmowa o pijarkach... hmmmm chodzi o produktowy? Faktycznie była ciekawa i rzeczowa - fajne wątki się przewijały. Niestety przez wszystkie te dyskusje przewija się jeden i ten sam wątek - agresja!!!! W tym poście także jej nie zabrakło. Bo wcale nie jestem lepszy od całej reszty tu. Więc chodźcie się wszyscy ustawimy pod siedzibą edelmana jutro o 10, damy komuś w ryja a potem pójdziemy się wspólnie napić. Sounds cool enough?
30.09.2006
0:37:13
zeta
(30.09.2006 0:37:13)
dno!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29.09.2006
16:03:42
HCPR
(29.09.2006 16:03:42)
zero siedem, swietnie ze sie zglosiles!!! dyskusja o pijarkach miala miejsce jakis czas temu i nie cieszyla sie takim powodzeniem jak ta. byc moze wynika to z tego ze krew sie nie lala, tylko powazne opinie byly wypowiadane. szlag cie trafia - pierwszy raz tu jestes? mega pr - a co to takiego? pierwsze slysze czekam na konstruktywna wypowiedz z twojej strony. moze bedziesz moderowal dyskusje? wskaz kierunek. czekam. jesli bedzie ciekawie sadze, ze inni tez sie dolacza. eff, nikt nikomu nie wspolczuje bo nie ma czego. fakt przejecia klienta sie dokonal i tyle. taki jest rynek. i kto ma kogo bronic? i przed kim. pozdrawiam, P
29.09.2006
15:00:18
do HCPR
(29.09.2006 15:00:18)
a mnie szlag trafia- zapraszam , porozmawiajmy, i o tych od 'pijarkow" jak to pieknie okresliłeś i o tych wielkich,od mega Pr-u. Z przyjemnoscia się wypowiem
29.09.2006
14:50:12
Pomysł
(29.09.2006 14:50:12)
Mam pomysł: skopmy komuś tyłek na ulicy - będzie fajniej! W cztery oczy i w ogóle - i adrenalina znacznie wyższa.
29.09.2006
14:29:15
eff
(29.09.2006 14:29:15)
reagujecie już teraz na zasadzie współczucia dla biednej AF, która jakby nie patrzec sama rozpętała tą dyskusję swoim wpisem: "To mało wiesz o branży kolego." Brak mi tutaj jakichś mocnych argumentów w jej obronie. Raczej huurrra atak na Alę, która ten nieprzemyślany wpis wyłapała i skomentowała. Wsółczucie, współczuciem, ale trochę rzeczowych argumentów bym prosił.
29.09.2006
13:46:07
HCPR
(29.09.2006 13:46:07)
Ala, czytam, czytam i jednak muszę się zgodzić z pewną tezą postawioną na tym forum (jednak nie w tej dyskusji): "niepuszczane bąki wędrują do góry i w ten sposób powstają posrane teorie". Jakoś tak to było. Tylko może dopasowałem to do aktualnej sytuacji. Alu, przestań walić takie banialuki bo wstyd. I tyle. Nie baw się w kaczorów i nie staaj sie widziec tego, czego nie ma. Nie slyszalas o AF to trudno. Nie jest to jednak powod by ich dyskryminowac. Byc moze lepiej podyskutowac o agencjach od pijarkow:))). Czy Wizz bedzie mial dobry piar to sie dopiero przekonamy. Życzę im by sie nie skończyło na sponsorowaniu rebusów w "halo, halo wielki świat - kuchenny blat". z pozdrowieniami P
29.09.2006
13:42:37
07
(29.09.2006 13:42:37)
droga Alicjo,teoria a praktyka to dwie rozne rzeczy. Aczkolwiek- dziekuje za kaganek oswiaty,który wniosłas do mojego zycia. Nie wiem tylko o jakich dziełach piszesz,moze wskazowki? jedno pewne-anlizy tekstu tam nie wyczytasz. Zupełnie mnie nie zrozumiałaś. Rownież pozdrawiam
29.09.2006
13:26:34
Ala
(29.09.2006 13:26:34)
Też na marginesie... Wiele, nawet bardzo wiele z „wielkich Klientów” ma swoje biura obsługi klienta i sekretariaty... tyle tylko, że nazywają je biurami obsługi klienta i sekretariatami, a nie agencjami PR ;) Jeśli droga siódemka (07) poczyta trochę branżowych książek, to dostrzeże (miejmy nadzieję) tę subtelną różnicę... a jak poczyta ich trochę więcej, to może zacznie więcej rozumieć z dyskusji PRowców i nie będą już one dla niej „napompowanym bełkotem”, czego jej szczerze i życzliwie życzę :)
29.09.2006
13:15:56
eff
(29.09.2006 13:15:56)
dodam jeszcze, że należy się wystrzegać histerycznych reakcji. Podobnych do tej, którą wytknęła Ala: „chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że to agencja Actia Forum rozwiązała umowę z tanią linią lotniczą Wizz Air”...
29.09.2006
13:02:59
eff
(29.09.2006 13:02:59)
dla małych agencji istnieje pewne ryzyko, o którym nigdy nie powinny zapominać. Jeden duży klient (absorbujący większość sił firmy) powoduje, że na sytuacje kryzysowe zaczyna się reagować stereotypowo. Wkrada się przyzwyczajenie. Brak doświadczeń, możliwości porównań z podobnymi przypadkami. Wydaje mi się, że z tym muszą przede wszystkim walczyć. Małe siły osobowe też swoje robią w tym względzie....
29.09.2006
13:00:20
07
(29.09.2006 13:00:20)
a zupelnie na marginesie- ilu z tych wielkich Klientów napompowanych bełkotem speców od pseudopr-u ma sekretariat tudiez dzial obslugi klienta,reagujacych na klienta jak na petenta? I przypominam-profesjonalna obsluga klienta i prowadzenie biura to rowniez czasc procesu komunikacji z rynkiem. moze nawet o wiekszej sile perswazyjnej na konsumenta,niz laurka advertorialowa w gazecie. bo papier wszytko przyjmie,a ludzie i tak wiedza.....
29.09.2006
12:49:31
PRowiec z Wawy
(29.09.2006 12:49:31)
Podoba mi sie to forum. Pojawiaja sie tu widze "skoczki do oczu". PR to delikatna tematyka. Powody, rozstania firm z klienatami bywaja rozne. To tak jak decyzja zdmiany wlasnego domu czy miejsca zamieszkania, bo nie fajnie, bo za drogo, bo chec posiadania ogrodu, bo nie lubimy sasiada...itd. . Grunt, aby trwac, aby robic dobrze to co sie nalezy i byc szczesliwym. Nie tak istotne istotne w PRe jest to czy sie ma 10 klientow, 100, czy 5-u. Wazne aby praca byla satysfakcjonujaca dla obu stron. A co do prowadzenia sekretariatu. Na swiecie stosowany jest inny PR. Mianowicie taki, ze kazda praca nie hanbi i jezeli Cie zywi to chwala Ci za to, bo kazda praca jest potrzebna. A wielkie agencje PR kiedys mialy tylko 1 klienta, a kazde kino zawsze mialo 1 widza... I chwala ludziom ze w naszym kraju, przy takim bezrobociu, chca cos tworzyc samemu, znajdowac sobie miejsca pracy, a nie gnac na kolanach do wielkich. Inaczej to tylko TP SA by nas komunikowalo...
29.09.2006
11:54:51
do Ali
(29.09.2006 11:54:51)
a kim ty jesteś aby standardy ustawiać ????
29.09.2006
11:41:44
Ala
(29.09.2006 11:41:44)
„chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że to agencja Actia Forum rozwiązała umowę z tanią linią lotniczą Wizz Air”... i oto przykład świetnego „PRu” – sugerowanie nieatrakcyjności klienta, z którym się już nie pracuje. Rewelacja, droga Actio Forum alias Kaśko (nr 002)! Ciekawe, co na to 24/7 i sam Wizz... Hi hi hi No cóż – za życzenia dziękuję i mam też jedno dla Ciebie (Kasiu?): oby sekretarska współpraca z nowym klientem była na tyle udaną, że firma nie będzie zmuszona rozwiązywać kolejnej umowy ;) Ustosunkowując się do wypowiedzi Oli (004) - chyba masz rację, że (mając na względzie sugerowany przez Olę brak popytu na Pomorzu) można powiedzieć: jaki rynek, tacy klienci... a nawet więcej: jaki rynek, tacy klienci i takie agencje.
29.09.2006
11:13:30
do oli
(29.09.2006 11:13:30)
otoz to-nie decyduje merytoryczna czesc pracy ale "akcept" na salonach w warszawce. i skonczmy z ta hipokryzja,ze jest inaczej.... jak człowiek nie raz,nie dwa na te "elity PR-u" popatrzy,te podwojne standardy,i przy aferkach kolegów - nabieranie wody w gebe; to wybaczcie- Ci ludzie maja decydowac,kto jest dobry? byłoby tez miło gdybyniektórzy przychodzili w czystych garniturach i zrobili coś z forma na oficjałkach. no...tak dla wizeerunku,po prostu
29.09.2006
11:13:18
Actia Forum Sp....
(29.09.2006 11:13:18)
Należy się chyba jakieś wyjaśnienie, chociaż przyznajemy, że anonimowe forum nie jest najlepszym miejscem na tłumaczenie czegokolwiek. Do klientów Actii Forum należą m.in: Nordea Bank Polska, Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy, DCT Gdańsk (Deepwater Container Terminal Gdańsk)- jedna z największych inwestycji Północnej Polski; prowadzimy też sekretariat BPO (Baltic Ports Organisation- Organizacja Portów Bałtyckich). Organizacja ta skupia ponad 50 portów ze wszystkich krajów nadbałtyckich i prowadzenie sekretariatu to bardzo odpowiedzialna funkcja, a same działania nie mają nic wspólnego z typowym sekretariatem. Wracając do podstawowego wątku, chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że to agencja Actia Forum rozwiązała umowę z tanią linią lotniczą Wizz Air. Pani Ali zyczymy wielu sukcesów i wierzymy, że dzięki takim PR-owcom branża będzie miała się jak najlepiej, bo przecież "myślą i sprawdzają".
29.09.2006
9:21:18
ola
(29.09.2006 9:21:18)
nie dość, że nie jestem pracownicą actia forum to nawet z warszawy jestem. terminal oddany do użytku w 2007? telma group z lodzi przez chyba ponad trzy lata pracowała dla projektu, który w częście został oddany do użtyku dopiero w tym roku. nie przeszkodziło to p. Delbar być uznawaną na salonach... a może jaki rynek taki klienci? z całego pomorskiego actia jest jedyną agencją, którą kojarzę. może tam po prostu nie ma z kim pracować?
28.09.2006
22:31:25
do Seb.
(28.09.2006 22:31:25)
A pan drogi,szacowny kolego to z tej warszawskiej agencji co ma az 3 klientow, dla ktorych to robi media relations, ktorego nie widac? innymi słowy PR bez Pr-u. troszke samokrytyki, a potem innych pouczac
28.09.2006
22:26:28
do Ali
(28.09.2006 22:26:28)
czyzbys triumfowała? Wybacz- ktos taki jak ty ma decydowac "KTO JEST W CENTRUM"? paradna jesteś:))))
28.09.2006
19:40:27
Długoletni cięż...
(28.09.2006 19:40:27)
A od kiedy to ilość klientów świadczy o poziomie Agencji i jakości świadczonych usług? Niekiedy lepiej posiadać wiernych kilku klientów niż "dzieścia" mniejszych i niepewnych. Coś wąsko myślisz koleżanko Alu... a zresztą Wizz jak i inne firmy co jakis czas zmieniają agencje aby po prostu "wpuścić" świeże powietrze- normala sprawa.
28.09.2006
18:09:50
Ala
(28.09.2006 18:09:50)
Uznałam „tak szybko”, bo szybko myślę i sprawdzam – tak się TO robi w stolicy :P Wpisując nazwę firmy w wyszukiwarkę PRoto, dowiadujemy się, że (nie licząc tajemniczo brzmiącej „pracy” dla nadbałtyckich klientów) ostatnim razem agencja miała nowego klienta w... 2004 roku. Był to wspomniany już Wizz, którego właśnie utracili :) By być bardziej w temacie pofatygowałam się na ich stronę www. Z aktualności wynika, ze mają robić PR dla jakiegoś terminalu, którego rozpoczęcie działalności planowane jest na.... czerwiec 2007 roku. Ponadto prowadzą sekretariat (hi hi) czegoś tam... koniec. Sprawdziłam sobie też w katalogu „Agencje PR”. Faktycznie wpisali tam około 5 klientów.. biorąc pod uwagę, ze – jak wynika z ich strony www – firma istnieje od 5 lat.. to akurat przypada średnio jeden rocznie. Wybacz, ale jeśli wierzysz, że po pól dekady działalności firma z takim „dorobkiem” może kiedykolwiek osiągnąć poziom agencji Zmyślonego lub Czechowskiego, to albo jesteś zupełnie oderwana od rzeczywistości, albo jesteś... pracownicą Actia Forum ;) PS. Swoją drogą, fajnie jest czytać forum PRoto. Dzięki tej dyskusji dowiedziałam się sporo o firmie, o której pewnie nigdy nie miałabym możliwości usłyszeć czegokolwiek z ŻANEGO innego źródła... a zdobywanie wiedzy jest ponoć zawsze pożyteczne :)
28.09.2006
17:27:41
ola
(28.09.2006 17:27:41)
to czemu tak szybko uznalas ze to jednoklientowa agencyjka? poszukalas informacji o niej? na samym proto jest wymienionych chyba z 5 jej klientow. moze jak bedzie dzialala tyle lat co czechowski czy zmyslony to bedzie bardziej znana, ale z tym wkladaniem od razu do szufladki to chyba przesadzilas.
28.09.2006
16:42:54
Ala
(28.09.2006 16:42:54)
"Wielkie warszawskie paniska" znają i bardzo cenią agencje lokalne – pod warunkiem, że firmy te faktycznie zajmują się profesjonalnym PR (czytaj: Public Relations, nie mylić z Prowadzenie Recepcji ;)) i są warte poznania. Creative PR, Imago PR, Eskadra, Nova PR, PR Solutions i wiele innych udowodniły, że nie trzeba mieszkać w centrum, by BYĆ w centrum.
28.09.2006
16:15:49
ola
(28.09.2006 16:15:49)
a ja akurat znam actia forum i nie jest to jednoklientowa agencja. za to jest to agencja lokalna z gdynii i moze dlatego wielkie warszawskie paniska jej nie znaja?
28.09.2006
16:06:15
Ala
(28.09.2006 16:06:15)
To raczej branża mało wie o tego typu „jedno-klientowych” agencjach, koleżanko ;-) ...a z Seb. się zgadzam – Wizz faktycznie zasługuje na PR, 24/7 na pewno sprawdzi się świetnie. Będę trzymać kciuki!
28.09.2006
13:24:58
kaśka
(28.09.2006 13:24:58)
To mało wiesz o branży kolego.
28.09.2006
12:49:16
Seb.
(28.09.2006 12:49:16)
Actia Forum? Pierwsze słyszę. Ale życze powodzenia 24/7. Wizz przyda się dobry PR.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin