.

 

Letnia Akademia PR

dodano: 
10.06.2005
komentarzy: 
0

Już 17 czerwca rozpoczyna się Letnia Akademia Public Relations organizowana przez ABK Group w ośrodku wypoczynkowym Mazowsze w Soczewce koło Płocka. Celem Akademii jest kształcenie i doskonalenie umiejętności praktycznych w zakresie Public Relations i szerzej: komunikowania biznesowego, w tym głównie marketingowego. Patronat medialny nad szkoleniem objął m.in. Instytut Monitorowania Mediów oraz wortal PRoto. Letnia Akademia Public Relations skierowana jest do studentów kierunków i specjalizacji komunikacji społecznej oraz PR, dziennikarstwa, politologii, marketingu i zarządzania, oraz wszystkich zainteresowanych tematyką PR. Najlepsi uczestnicy Akademii otrzymają propozycje odbycia stażu w Agencji ABK oraz w firmach z nią współpracujących. Do współpracy przy organizacji Akademii zostali zaproszeni: Andrzej Stolarczyk (Prezes Zarządu RPR Group), Gerald Abramczyk (ekspert z dziedziny marketingu politycznego), Paweł Sanowski (Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów), Bogdan Mróz (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Witold Sokołowski (Redaktor Naczelny wortalu epr.pl), Roman Fedorczuk (Prezes Zarządu ABK Grupa) i inni. W ramach szkolenia prowadzone będą zajęcia z zakresu:
• Teorii i techniki Public Relations
• Roli PR w marketingu politycznym
• Media relations/Organizacji pracy rzecznika prasowego
• Internet PR
• Zintegrowanego podejścia marketingowego
• Lobbingu jako części Public Relations
• Zarządzania kampaniami PR
• Monitoringu mediów
• Zarządzania otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym firmy.
• Czym jest wizerunek i jakie ma znaczenie dla reputacji firmy?

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin