Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Levi Strauss oskarża Kenzo o naruszenie znaku towarowego. levi strauss & co pozwało francuski dom mody kenzo o naruszenie znaku towarowego – chodzi o zakładki na kieszeniach spodni, które znalazły się w nowej kolekcji marki, reklamowanej przez piosenkarkę britney spears – informuje businessoffashion.com. amerykańskie przedsiębiorstwo złożyło skargę do sądu w san francisco, gdzie znajduje się siedziba firmy – czytamy. w pozwie zaznaczono, że wspomniane zakładki są charakterystyczne dla marki levi’s i znajdują się w szwach kieszeni spodni już od 1936 roku. mają wyróżnić produkty na tle pozostałych firm. jak pisze autor tekstu jonathan stempel, marka w skardze stwierdziła też, że wykorzystanie tego charakterystycznego znaku przez kenzo może spowodować „nieodwracalne” szkody wizerunkowe oraz wprowadzać w błąd klientów, co z kolei może skutkować spadkiem sprzedaży. dalej źródło podaje, że kenzo, pomimo wielu listów wysłanych przez zarząd amerykańskiej marki, kontynuuje sprzedaż spodni z charakterystycznymi zakładkami na kieszeniach. w związku z tym – czytamy – levi strauss & co będzie starało się o odzyskanie utraconych zysków finansowych, odszkodowanie wyrównawcze oraz powstrzymanie dalszego naruszenia. (jg).
Levi Strauss & Co pozwało francuski dom mody Kenzo o naruszenie znaku towarowego – chodzi o zakładki na kieszeniach spodni, które znalazły się w nowej kolekcji marki, reklamowanej przez piosenkarkę Britney Spears – informuje businessoffashion.com.
Amerykańskie przedsiębiorstwo złożyło skargę do sądu w San Francisco, gdzie znajduje się siedziba firmy – czytamy. W pozwie zaznaczono, że wspomniane zakładki są charakterystyczne dla marki Levi’s i znajdują się w szwach kieszeni spodni już od 1936 roku. Mają wyróżnić produkty na tle pozostałych firm.
Jak pisze autor tekstu Jonathan Stempel, marka w skardze stwierdziła też, że wykorzystanie tego charakterystycznego znaku przez Kenzo może spowodować „nieodwracalne” szkody wizerunkowe oraz wprowadzać w błąd klientów, co z kolei może skutkować spadkiem sprzedaży.
Dalej źródło podaje, że Kenzo, pomimo wielu listów wysłanych przez zarząd amerykańskiej marki, kontynuuje sprzedaż spodni z charakterystycznymi zakładkami na kieszeniach. W związku z tym – czytamy – Levi Strauss & Co będzie starało się o odzyskanie utraconych zysków finansowych, odszkodowanie wyrównawcze oraz powstrzymanie dalszego naruszenia. (jg)