Liberty Direct z brand managerem

dodano: 
24.08.2009
komentarzy: 
2

Liberty Direct ma nowego brand managera. Stanowisko to objął Marcin Andrzejczyk. Do jego obowiązków należy współtworzenie i wdrażanie strategii marki oraz tworzenie kampanii reklamowych, a także zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją marketingową.

Marcin Andrzejczyk doświadczenie z zakresu zarządzania wizerunkiem marki zdobywał między innymi w firmach Hakle-Kimberly oraz Carlsberg Polska. Przed objęciem stanowiska w Liberty Direct był zastępcą dyrektora ds. marketingu w firmie Ambra, gdzie kierował pracami zespołu managerów odpowiedzialnych za poszczególne marki i trade marketing. Opracowywał i nadzorował realizację strategii marketingowej dla marek spółki, m.in. Dorato, CIN&CIN, Fresco, Piccolo. (kk)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
25.08.2009
14:28:22
Kardynał Richelieu
(25.08.2009 14:28:22)
To nie pierwszyzna! rzecznik Link4 też wcześniej pracował przy alkoholach... ;)
24.08.2009
12:45:48
DZ
(24.08.2009 12:45:48)
No i super, gratuluję :) Winiarze w ubezpieczeniach? Będzie wesoło :)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin