Lidl ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią, która realizowana będzie w 31 krajach. Przez inicjatywę „Lidl. To się opłaca” marka chce stworzyć silne więzi z klientami. Składa przy tym także obietnice konsumentom, współpracownikom, partnerom i środowisku.
W rozpoczętej we wrześniu 2025 roku kampanii Lidl stawia nie tylko na przekaz reklamowy, lecz także podkreślenie zobowiązania wobec klientów, którzy obdarzają go zaufaniem. W działaniach postawiono na dostępność i przystępność cenową. Marka przez akcję „Lidl. To się opłaca” chce podkreślić różnorodność marek własnych, ekologiczne i świeże produkty oraz roślinne alternatywy. Ponadto Lidl składa spersonalizowane obietnice.
Sieć dyskontów deklaruje klientom „jakość każdego dnia” oraz obsługę, która na pierwszym miejscu stawia konsumenta. Pracownicy mają otrzymać wsparcie w dążeniu do zawodowych celów, szkolenia, możliwość rozwoju oraz inwestowanie w ich przyszłość. Partnerzy, według kampanii, dostają długoterminową współpracę, której fundamentem będzie zaufanie i szacunek. Ostatnią obietnicę Lidl składa środowisku. W niej zawierają się programy o niemarnowaniu żywności czy redukcja plastiku.
Hasło kampanii „To się opłaca” ma zawierać w sobie wszystkie wspomniane postulaty i przywoływać na myśl silną markę. Cały przekaz ma wzmocnić m.in. współpraca firmy z regionalnymi dostawcami i zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Lidl chce w tej kampanii zakomunikować swoje zrozumienie wobec ważnych dla ludzi wartości: bezpieczeństwa, niezawodności i zmiany marzeń w rzeczywistość.
Źródło: youtube.com/LidlPolska_YT
Kampania rozpoczęła się 21 września 2025 roku i potrwa do końca października. Zintegrowana strategia mediowa obejmuje spoty dostępne online w serwisie YouTube oraz w telewizji, a także działania w mediach społecznościowych i internetowych oraz nośnikach outdoorowych.
Za obsługę marki Lidl Polska w obszarze korporacyjnym i brandowym odpowiada agencja K+PR. (km)


