Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LifeTube tworzy sieć gamingową wspólnie z Fantasy Expo. lifetube, największa sieć partnerska youtube w regionie cee i fantasy expo, najszybciej rosnąca agencja gamingowa w polsce, rozpoczynają współpracę jako partnerzy strategiczni. lifetube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z fantasy expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 mln stałych widzów). dzięki strategicznej współpracy z fantasy expo sieć partnerska lifetube chce otworzyć przed markami – również tymi spoza branży gier i technologii – świat e-sportu, który jest obecnie jednym z najszybciej rozwijących się segmentów na rynku. zgodnie z trendem multiplatform, firmy będą oferowały markom wykorzystanie wszystkich dostnępnych kanałów komunikacji digital influecenrów – w tym streaming (transmitowanie gier na żywo) na platformach, takich jak twitch. dodatkowo, współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli markom na dotarcie do nowych grup docelowych (tzn. 3 mln fanów gamingu i e-sportu – subskrybentów nowych kanałów przyłączonych do sieci lifetube). „razem stworzyliśmy największy gamingowy sektor w regionie cee. dzięki temu chcemy do świata e-sportu i gamingu wprowadzić marki nie tylko z branży gier i technologii. tak jak drużyny czy wydarzenia sportowe nie są sponsorowane tylko przez marki związane ze sportem” – tłumaczy kamil górecki, przedstawiciel zarządu fantasy expo. „chcemy pokazać reklamodawcom, że gaming to świat zaangażowanych widzów, wiernych fanów, profesjonalnych graczy i kreatywnych twórców” – dodaje krzysztof stypułkowski z fantasy expo. jak mówi górecki, fantasy expo (które jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią gamingową w polsce) od dawna poszukiwała partnera, który będzie miał podobne spojrzenie na e-sport i gameplay’e, a jednocześnie będzie dysponował szeroką wiedzą z zakresu współpracy z markami, optymalizacji kanałów i produkcji wideo. „twórcy współpracujący dotychczas z fantasy expo, wchodząc do sieci lifetube, otrzymają u nas profesjonalną opiekę managerską, wsparcie techniczne oraz pomoc na etapie produkcji. nowi gamerzy i streamerzy będą mieli okazję współpracować z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w polsce. zadbamy również o monetyzację wszystkich ich kanałów i mediów społecznościowych” – dodaje paweł stano, prezes lifetube. „do tej pory lifetube współpracował z fantasy expo przy organizacji największych w polsce festiwali youtube – orange video fest i nju winter games. współpraca z zespołem oraz twórcami związanymi z fantasy expo dawała nam do tej pory rekordowe efekty: 12 tysięcy osób odwiedzających ovf czy 8 tys. fanów gamingów i e-sportu podczas winter games to nasze wspólne osiągnięcia – mówi michał kołodziej, head of gaming w lifetube. czeka nas dużo pracy, ale po esportnow2016 i rekordowym sezonie #3 ligi #fantasyexpochallenge możemy nieskromnie powiedzieć, że damy radę!” – uzupełnia kamil górecki. do tej pory w sieci lifetube zrzeszonych było 250 kanałów – w tym tacy gamerzy, jak: remigiusz maciaszek, tivolt, seto, grabagra, ziemniak, kaiko, seto, drollercaster, sheo, plkd, kaluch. do największgo niemiędzynarodowego mcn-a w europie dołączą obecnie twórcy współpracujący z fantasy expo: izak, nervarien, dis, inetkoxtv, arquel, kubon, mkrr3, i esportnow. łącznie śledzonych przez 3 mln stałych widzów, fanów e-sportu, technologii i gier wideo. tym samym lifetube znacznie poszerzy ofertę dla marek z sektora gamingowego i technologicznego. „współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli nam poszerzyć ofertę lifetube o umożliwianie markom angażowania nowych grup docelowych i realizację kampanii opartych, np. o platformy do streamingu, takie jak twitch” – mówi paweł stano, prezes lifetube. (red).
LifeTube, największa sieć partnerska YouTube w regionie CEE i Fantasy Expo, najszybciej rosnąca agencja gamingowa w Polsce, rozpoczynają współpracę jako partnerzy strategiczni. LifeTube zapewni obsługę managerską wszystkim twórcom współpracującym dotychczas z Fantasy Expo, a markom umożliwi współpracę z topowymi gamerami i streamerami (o łącznej liczbie 3 mln stałych widzów).
Dzięki strategicznej współpracy z Fantasy Expo sieć partnerska LifeTube chce otworzyć przed markami – również tymi spoza branży gier i technologii – świat e-sportu, który jest obecnie jednym z najszybciej rozwijących się segmentów na rynku. Zgodnie z trendem multiplatform, firmy będą oferowały markom wykorzystanie wszystkich dostnępnych kanałów komunikacji digital influecenrów – w tym streaming (transmitowanie gier na żywo) na platformach, takich jak Twitch. Dodatkowo, współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli markom na dotarcie do nowych grup docelowych (tzn. 3 mln fanów gamingu i e-sportu – subskrybentów nowych kanałów przyłączonych do sieci LifeTube).
„Razem stworzyliśmy największy gamingowy sektor w regionie CEE. Dzięki temu chcemy do świata e-sportu i gamingu wprowadzić marki nie tylko z branży gier i technologii. Tak jak drużyny czy wydarzenia sportowe nie są sponsorowane tylko przez marki związane ze sportem” – tłumaczy Kamil Górecki, przedstawiciel zarządu Fantasy Expo.
„Chcemy pokazać reklamodawcom, że gaming to świat zaangażowanych widzów, wiernych fanów, profesjonalnych graczy i kreatywnych twórców” – dodaje Krzysztof Stypułkowski z Fantasy Expo.
Jak mówi Górecki, Fantasy Expo (które jest obecnie najszybciej rozwijającą się siecią gamingową w Polsce) od dawna poszukiwała partnera, który będzie miał podobne spojrzenie na e-sport i gameplay’e, a jednocześnie będzie dysponował szeroką wiedzą z zakresu współpracy z markami, optymalizacji kanałów i produkcji wideo.
„Twórcy współpracujący dotychczas z Fantasy Expo, wchodząc do sieci LifeTube, otrzymają u nas profesjonalną opiekę managerską, wsparcie techniczne oraz pomoc na etapie produkcji. Nowi gamerzy i streamerzy będą mieli okazję współpracować z największymi domami mediowymi i agencjami reklamowymi w Polsce. Zadbamy również o monetyzację wszystkich ich kanałów i mediów społecznościowych” – dodaje Paweł Stano, prezes LifeTube.

„Do tej pory LifeTube współpracował z Fantasy Expo przy organizacji największych w Polsce festiwali YouTube – Orange Video Fest i Nju Winter Games. Współpraca z zespołem oraz twórcami związanymi z Fantasy Expo dawała nam do tej pory rekordowe efekty: 12 tysięcy osób odwiedzających OVF czy 8 tys. fanów gamingów i e-sportu podczas Winter Games to nasze wspólne osiągnięcia – mówi Michał Kołodziej, Head of Gaming w LifeTube. Czeka nas dużo pracy, ale po EsportNow2016 i rekordowym sezonie #3 ligi #FantasyExpoChallenge możemy nieskromnie powiedzieć, że damy radę!” – uzupełnia Kamil Górecki.
Do tej pory w sieci LifeTube zrzeszonych było 250 kanałów – w tym tacy gamerzy, jak: Remigiusz Maciaszek, Tivolt, Seto, GrabaGra, Ziemniak, Kaiko, Seto, Drollercaster, Sheo, PLKD, Kaluch. Do największgo niemiędzynarodowego MCN-a w Europie dołączą obecnie twórcy współpracujący z Fantasy Expo: Izak, Nervarien, Dis, InetkoxTV, Arquel, Kubon, MKRR3, i EsportNow. Łącznie śledzonych przez 3 mln stałych widzów, fanów e-sportu, technologii i gier wideo. Tym samym LifeTube znacznie poszerzy ofertę dla marek z sektora gamingowego i technologicznego.
„Współpraca z topowymi gamerami i streamerami pozwoli nam poszerzyć ofertę LifeTube o umożliwianie markom angażowania nowych grup docelowych i realizację kampanii opartych, np. o platformy do streamingu, takie jak Twitch” – mówi Paweł Stano, prezes LifeTube. (red)