.

 

Lighthouse obsługuje komunikacyjnie Carlo Rossi Refresh

dodano: 
05.06.2018
komentarzy: 
0

W kwietniu 2018 roku Lighthouse nawiązało współpracę z firmą CEDC, producentem oraz dystrybutorem alkoholu. Agencja zajmuje się przygotowaniem i realizacją działań komunikacyjnych dla nowych wariantów smakowych wina Carlo Rossi Refresh.

W ramach umowy, Lighthouse odpowiada m.in. za komunikację finału konkursu dla młodych projektantów Carlo Rossi Refresh Awards, a także za komunikację dotyczącą współpracy marki z wydarzeniem modowym Warsaw Fashion.

Projekt po stronie agencji koordynują Izabela Wejcht, Head of Practice, Ewa Zambrzycka-Rozner, Project Manager, oraz Monika Gackiewicz, Project Executive, z działu Consumer&Health. Agencję wybrano w przetargu.

Współpraca ma charakter projektowy i potrwa do końca 2018 roku. (jg)

Zdjęcie główne: cedc.com

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin