Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
niedziela, 8 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościLighthouse z nowym Project Managerem

Lighthouse z nowym Project Managerem

W marcu 2024 roku Lighthouse poinformowało o wzmocnieniu działu technologicznego agencji. Do zespołu z początkiem 2024 roku dołączył Krzysztof Szczepaniak, który objął stanowisko Project Managera.

W tej roli Szczepaniak będzie odpowiadał za działania dla kluczowych klientów działu technologicznego z obszaru nowych technologii, w tym m.in. firm z branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i elektromobilności. Ponadto będzie wspierał rozwój praktyki Tech oraz działania new business.

Szczepaniak pracuje w branży PR i marketingu od 2013 roku. Ostatnio był związany z agencją Profile, gdzie pełnił funkcję Project Managera. Doświadczenie w tej roli zdobył także w The Change. W dotychczasowej karierze odpowiadał za projekty dla takich firm jak GK PGE, Bunge, Vastint i Betacom, a także dla podmiotów publicznych, m.in. dla Parlamentu Europejskiego i miasta Łódź jako kandydata wystawy Expo 2022.

Pracował także jako strateg agencji Tarraya. W latach 2015-2016 był z kolei dyrektorem zarządzającym marki Leadgenerator, która realizowała projekty kampanii leadowych dla takich firm jak HP, IBM, Atende, Emplo i Stanusch Technologies.  

Wcześniej przez wiele lat był związany z dziennikarstwem: był redaktorem działu Kraj tygodnika „Przekrój” w latach 2005-2010, reporterem i współprowadzącym w Polskim Radiu Bis (1994-2001), dziennikarzem „Press” oraz asystentem wydawcy w BBC Polska, współtworzył też wydawnictwo PMPG jako redaktor naczelny miesięcznika studenckiego „Dlaczego”.  

Jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj