LinkedIn pomoże firmom nawiązywać bliższe kontakty z obserwatorami

dodano: 
16.01.2020
komentarzy: 
0

W styczniu 2020 roku LinkedIn zaprezentował trzy nowe funkcje dla stron firmowych. Jak informuje portal, mają one pomóc nawiązywać bliższe kontakty z obserwatorami w bardziej osobisty i interaktywny sposób. Dzięki nim społeczność ma lepiej zrozumieć wartości marki i ludzi, którzy za nią stoją.

Invite to Follow

Dzięki niej administratorzy stron firmowych mogą wysyłać zaproszenia do polubienia profili marki osobom z listy swoich kontaktów. O przywróceniu tej opcji PRoto.pl informowało już w listopadzie 2019 roku.

LinkedIn zaznacza jednak, że każdy użytkownik prywatny będzie mógł wyłączyć otrzymywanie tego typu powiadomień.

Stream with LinkedIn Live

Jak czytamy, opcja prowadzenia transmisji na żywo przyniosła markom siedem razy więcej interakcji i 24 razy więcej komentarzy niż standardowe posty z wideo. Teraz LinkedIn Live będzie dostępna także dla stron firmowych.

Powiadomienia o rozpoczęciu transmisji na żywo mają być wysyłane do obserwatorów strony, którzy mają włączone otrzymywanie powiadomień push.

Portal społecznościowy zwraca także uwagę, że dzięki współpracy z firmą zewnętrzną wprowadza pomocne funkcje, takie jak prywatne testowanie live’a i targetowanie odbiorców.

Post as a Page or member

Serwis wprowadza także możliwość zamieszczania postów na stronie głównej zarówno jako firma, jak i osoba prywatna. Między profilami będzie można przełączać się w lewym górnym rogu wpisu, klikając w zakładkę znajdującą się obok zdjęcia profilowego. (ak)

Zdjęcie główne: youtube.com – LinkedIn Marketing Solutions

Źródło:

business.linkedin.com, What’s New with LinkedIn Pages: Helping You Humanize Your Brand, Rishi Jobanputra, 15.01.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin