LinkedIn wprowadza nowe statystyki postów, które mają ułatwić użytkownikom łączenie publikowanych treści z konkretnymi efektami. O rozwiązaniu poinformowała Gyanda Sachdeva, VP of Product Management serwisu, w linkedinowym wpisie.
Jak podaje serwis, wszyscy członkowie platformy będą mogli zobaczyć, kiedy dana treść przyczynia się do zwiększenia liczby osób odwiedzających ich profil i nowych obserwujących. Subskrybenci Premium będą mieli także możliwość sprawdzenia liczby kliknięć niestandardowego przycisku, takiego jak link do strony internetowej lub newslettera.
Aby sprawdzić nowe statystyki, należy przejść do jednego z ostatnich postów i wybrać „Wyświetl analizy”. Będą one dostępne w dwóch sekcjach: „Aktywność profilu” i „Zaangażowanie w linki”.
LinkedIn radzi użytkownikom, aby obserwowali, jak zmieniają się wskaźniki dotyczące osób odwiedzających ich profil i wzrostu liczby obserwujących w przypadku, gdy treści są publikowane regularnie. Według platformy z czasem można dostrzec, co najbardziej trafia do sieci kontaktów i jaki rodzaj materiałów może pomóc w rozwoju oraz osiągnięciu konkretnych celów zawodowych.
Źródło: linkedin.com/gyanda