Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LinkedIn ma pomysł na zastąpienie papierowych wizytówek. linkedin ogłosił na swoim blogu, że wprowadził do swojej smartfonowej aplikacji nową funkcję – kody qr, które mają pełnić funkcję wirtualnej wizytówki ułatwiającej nawiązanie kontaktów. przy belce wyszukiwania powinna wyświetlać się teraz ikona kodu qr – czytamy na blogu linkedina. po jej dotknięciu użytkownik zostaje przeniesiony do nowej, podwójnej sekcji, w której może wyświetlić własny kod – odsyłający do jego profilu zawodowego – lub zeskanować ten należący do rozmówcy. „minęły czasy proszenia o wizytówki, przeliterowanie nazwiska czy podawania komuś swojego telefonu i sprawdzania, czy znaleźliśmy właściwy profil” – przekonuje alice xiong z linkedina. prezentacja nowej funkcji w aplikacji linkedina. źródło: blog.linkedin.com. jak czytamy na blogu serwisu, nowa funkcja może mieć też inne zastosowania: kody qr można zamieszczać w broszurach biznesowych, materiałach konferencyjnych, a także w cv czy stopkach wiadomości e-mail. linkedin umożliwia też wysyłanie kodów za pomocą komunikatorów internetowych. (mp).
LinkedIn ogłosił na swoim blogu, że wprowadził do swojej smartfonowej aplikacji nową funkcję – kody QR, które mają pełnić funkcję wirtualnej wizytówki ułatwiającej nawiązanie kontaktów.
Przy belce wyszukiwania powinna wyświetlać się teraz ikona kodu QR – czytamy na blogu LinkedIna. Po jej dotknięciu użytkownik zostaje przeniesiony do nowej, podwójnej sekcji, w której może wyświetlić własny kod – odsyłający do jego profilu zawodowego – lub zeskanować ten należący do rozmówcy.
„Minęły czasy proszenia o wizytówki, przeliterowanie nazwiska czy podawania komuś swojego telefonu i sprawdzania, czy znaleźliśmy właściwy profil” – przekonuje Alice Xiong z LinkedIna.

Prezentacja nowej funkcji w aplikacji LinkedIna. Źródło: blog.linkedin.com
Jak czytamy na blogu serwisu, nowa funkcja może mieć też inne zastosowania: kody QR można zamieszczać w broszurach biznesowych, materiałach konferencyjnych, a także w CV czy stopkach wiadomości e-mail. LinkedIn umożliwia też wysyłanie kodów za pomocą komunikatorów internetowych. (mp)