.

 

Firmy na LinkedInie zyskają możliwość tworzenia newsletterów

dodano: 
23.03.2022
komentarzy: 
0

LinkedIn w połowie marca 2022 roku na swojej stronie poinformował, że udostępni stronom firmowym możliwość tworzenia newsletterów. To rozwiązanie ma pomóc im budować bardziej zaangażowaną społeczność. Serwis wprowadza również zaktualizowany panel platformy reklamowej w Campain Manager – dowiadujemy się.

Czytaj więcej: Wydarzenia audio czy newslettery. LinkedIn zapowiada nowości

LinkedIn zamierza umożliwić markom powiadamianie obserwatorów strony o aktualizacjach biuletynu za pomocą automatycznego, jednorazowego alertu dla odbiorców, sygnalizującego pojawienie się każdego nowego wydania. Jak zapowiada serwis, subskrybenci będą również mogli wyrazić zgodę na otrzymywanie powiadomień e-mail o przyszłych aktualizacjach. Subskrybenci otrzymają powiadomienie za każdym razem, gdy marka opublikuje biuletyn, a ponadto LinkedIn wyśle jednorazowe powiadomienie do wszystkich obserwujących daną stronę, gdy zacznie ona korzystać z newslettera.

Platforma przekazuje, że dotychczasowe testy tej funkcji przebiegły pomyślnie. Marki, które korzystały z tej opcji w ramach pilotażu, szybko zdobyły nowych obserwatorów. Jako przykład LinkedIn podaje portal informacyjny Insider, który w mniej niż 24 godziny zyskał 820 tys. subskrybentów.

Serwis niedawno połączył informacje o zasięgach i zaangażowaniu z LinkedIn Live z planowaniem i harmonogramem wydarzeń na LinkedInie w jeden uproszczony widok. Serwis pozwala sponsorować transmisję z wyprzedzeniem, aby zwiększyć zainteresowanie czy automatycznie powiadamiać o starcie transmisji czy łatwo udostępniać powtórki z LinkedIn Live.

LinkedIn chce także uprościć korzystanie z panelu Campain Manager, dlatefo wprowadza w nawigacji zmianę na taką, która odzwierciedla typowy cykl życia kampanii prowadzonej dla klienta, dzieląc ją na planowanie, reklamowanie, testowanie i analizowanie.

Źródło: linkedin.com

Uproszczona nawigacja w usłudze Campaign Manager ma zapewnić łatwy dostęp do ustawień konta i zarządzania jego zawartością, a także umożliwić szybkie przełączanie się między wieloma kontami.

Serwis niedawno połączył informacje o zasięgach i zaangażowaniu z LinkedIn Live z planowaniem i harmonogramem wydarzeń na LinkedInie w jeden uproszczony widok. Serwis pozwala sponsorować transmisję z wyprzedzeniem, aby zwiększyć zainteresowanie czy automatycznie powiadamiać o starcie transmisji czy łatwo udostępniać powtórki z LinkedIn Live.

LinkedIn zaktualizował także listę branż dostępną dla stron firmowych, by pomóc organizacjom lepiej reprezentować markę na platformie. Administrator strony będzie mógł wybierać spośród ponad 400 branż, co ma ułatwić wyszukiwanie danej strony e serwisie.

Ponadto zmiany wprowadzono także w zaproszeniach do obserwowania strony. Administratorzy będą mogli wysyłać je z aplikacji, np. podczas w podróży. Co więcej, pracownicy też będą mogli zaprosić swoje kontakty o pierwszego stopnia do śledzenia strony LinkedIn organizacji.

(as)

Źródło:

linkedin.com, Helping You Grow Your Organic Communities and Simplify Your Campaign Management, 22.03.22/ linkedin.com, LinkedIn Pages: Our Latest and Greatest Features, 22.03.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin