.

LinkedIn testuje nową funkcję

dodano: 
10.06.2022
komentarzy: 
0

LinkedIn dodaje nową opcję w profilach użytkowników, umożliwiając im wyróżnienie konkretnych produktów i projektów, nad którymi pracowali – opisuje socialmediatoday.com.

Jak czytamy, wkrótce użytkownik będzie mógł dodawać te elementy jako pozycje na liście swojego doświadczenia zawodowego.

Źródło opisuje, że LinkedIn dodał strony produktów w 2020 roku, aby pomóc firmom zaprezentować swoją ofertę i podkreślić kluczowe funkcje.

Jeśli użytkownik chce dodać produkty, nad którymi pracował do swojego doświadczenia w profilu, najpierw musi umieścić je na stronie swojej firmy – czytamy.

Źródło zauważa, że ta opcja może stworzyć nowe możliwości marketingowe, na przykład przez bezpośrednią promocję stron produktów.

Narzędzie obecnie jest w fazie testów i zacznie być ogólnodostępne w ramach stopniowego wdrażania w nadchodzących miesiącach – podaje źródło.

LinkedIn chce również ulepszyć swój newsletter, wprowadzając opcję umieszczania wzmianek „@” oraz hashtagów „#”, aby zmaksymalizować zaangażowanie użytkowników – czytamy dalej. (bs)

Źródło:

socialmediatoday.com, LinkedIn Adds Product Listings on Profiles, New Engagement Options to Build Your Brand Presence, 08.06.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin