.

LinkedIn wprowadza bibliotekę treści z oznaczeniem marki

dodano: 
12.09.2023
komentarzy: 
0

We wrześniu 2023 roku LinkedIn dodał wyszukiwarkę treści oznaczonych jako partnerstwo z marką. Ma to umożlić użytkownikom przeglądanie wszystkich kampanii marketingowych tego typu – informuje socialmediatoday.com.

Czytaj więcej: LinkedIn umożliwia oznaczanie partnerstwa z marką

Teraz po przejściu do biblioteki reklam na platformie będzie również możliwość wyszukania partnerstwa w zakresie treści danej marki na podstawie słów kluczowych oraz daty – wyjaśnia źródło.

Źródło: Linkedin/Lindsey Gamble

Aktualizacja jest częścią zobowiązań LinkedIna, wynikających z nowej unijnej ustawy o usługach cyfrowych (DSA), która wymaga od platform społecznościowych zapewnienia możliwej do przeszukania bazy partnerstw – czytamy.

Źródło ocenia, że może to być również przydatne narzędzie do analizy działań marketingowych na LinkedInie. (zd)

Źródło:

socialmediatoday.com, LinkedIn Adds New Branded Content Library, Listing All Influencer Campaigns in the App, 11.09.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin