sobota, 6 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataLinkedIn wprowadza limity analizy konkurencji dla stron firmowych bez subskrypcji premium

LinkedIn wprowadza limity analizy konkurencji dla stron firmowych bez subskrypcji premium

LinkedIn ogranicza dostęp do funkcji analizy konkurencji (Competitor Analytics) dla stron firmowych, które nie posiadają subskrypcji premium – pisze socialmediatoday.com.

Analiza konkurencji to opcja, dzięki której firmy mogą zrozumieć, co robią konkurenci i jak należy wyróżnić swoją markę. Umożliwia ona śledzenie wzrostu liczby obserwujących, ostatnich postów i wskaźników zaangażowania. Funkcja ta pozwala obserwować, o czym mówi konkurencja w serwisie i jak reagują na to użytkownicy przy jednoczesnym porównaniu danych z własnymi wynikami.

Czytaj więcej: LinkedIn ulepsza strony firmowe

Rozwiązanie to pojawiło się na LinkedInie w listopadzie 2022 roku. Była to w pełni bezpłatna funkcja, z której mogły korzystać wszystkie strony firmowe. Od teraz w tej wersji będzie obowiązywał jednak limit – firmy będą mogły porównywać swoje wyniki wyłącznie z jednym konkurentem – czytamy.

Strony firmowe LinkedIn premium, których koszt zaczyna się od 99 dol. miesięcznie, będą miały możliwość porównywania się z dziewięcioma konkurentami. Co więcej, przedsiębiorstwa posiadające subskrypcję otrzymają także wgląd do najpopularniejszych postów trzech ze swoich rywali – dowiadujemy się.

Jak zauważa źródło, to kolejny sposób LinkedIna na zachęcenie firm do wykupienia subskrypcji. Serwis stara się bowiem rozwijać wprowadzoną w 2024 roku ofertę biznesową. Zgodnie z danymi platformy, strony firmowe w wersji premium są jednym z najszybciej rozwijających się produktów LinkedIna – kwartalny wzrost liczby subskrybentów wynosi niemal 80 proc. (ao)

Źródło: LinkedIn Limits Competitor Analysis for Non-Paying Company Pages, Andrew Hutchinson, 8.10.2025

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj