W sierpniu 2025 roku Linkleaders poinformowało o rozpoczęciu współpracy z OTOMOTO, platformą sprzedaży samochodów w Polsce. Agencja od czerwca odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami oraz marketing treści dla całej kategorii automotive w Grupie OLX, obejmującej platformę OTOMOTO oraz serwis OLX.
Prowadzone przez Linkleaders działania komunikacyjne mają być kierowane do wszystkich klientów i partnerów – zarówno dużych sieci dealerskich, jak i przedsiębiorców posiadających mniejsze biznesy motoryzacyjne. Strategicznym celem jest dotarcie do szerokiego rynku automotive z mocną i wiarygodną komunikacją wartości i korzyści wynikających z oferty.
Obok działań operacyjnych i relacji z mediami agencja doradza w projektowaniu architektury komunikacyjnej OTOMOTO – od narracji marki, przez mapowane interesariuszy, po strategiczne zarządzanie komunikacją B2B i B2C.
Współpracę z OTOMOTO prowadzi interdyscyplinarny zespół Linkleaders, który ma łączyć kompetencje z zakresu public relations, data-driven, social mediów i analityki. W pracę dla firmy zaangażowany jest także zespół dat:aewsome, który specjalizuje się w działaniach opartych na danych. Za realizację projektu odpowiadają Aleksandra Witkowska, Karol Maćkowiak, Magdalena Kuzmecka i Paula Strugińska, a nadzór strategiczny sprawuje Tomasz Podolak. (ao)


