W maju 2025 roku Linkleaders ogłosiło rozpoczęcie współpracy z Polish Data Center Association (PLDCA), polską organizacją zrzeszającą operatorów centrów danych oraz firmy z łańcucha wartości tej branży.
Od kwietnia 2025 roku zespół Tech & Services agencji odpowiada za całościową strategię komunikacji zewnętrznej nowego klienta – od relacji z mediami, po pozycjonowanie eksperckie liderek i liderów. Działania obejmują PR korporacyjny, tworzenie treści specjalistycznych, komunikację opartą na danych oraz doradztwo strategiczne. Celem Linkleaders jest zbudowanie efektywnej platformy dialogu między branżą centrów danych a administracją publiczną, inwestorami i partnerami społecznymi.
Za operacyjne prowadzenie działań na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadają Basia Jagoda, Monika Trojanowska i Arkadiusz Lorenc. Doradztwo strategiczne zapewnia Tomasz Podolak.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Do współpracy doszło w wyniku konkursu ofert. (ao)