Lipton naturalnie
Unilever Polska, producent herbaty Lipton Yellow Label rozpoczął w marcu kampanię mającą na celu przybliżenie konsumentom naturalnych właściwości herbaty. Firma wprowadza do wizerunku marki nowe elementy - zielone listki na opakowaniach mają przypominać, że herbata to produkt w 100 proc. naturalny. Celem akcji jest również uświadomienie klientom, że stworzenie dobrej herbacianej mieszanki wymaga dużego doświadczenia i wiedzy. W Ogrodzie Botanicznym w Powsinie założono sezonową plantację, gdzie obok krzaków herbaty oglądać można fotografie z plantacji herbaty w Kericho w Kenii autorstwa Tomasza Tomaszewskiego. Elementem działań PR była konferencja prasowa z udziałem m.in. fotografa i Anny Marii Jopek, która towarzyszyła osobom przygotowującym sesję w Kenii. Kampanię PR dla Lipton Yellow Label realizuje agencja Point of View. Działaniom PR towarzyszy kampania reklamowa herbaty.
Zdjęcia: Point of View