Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Lisek.App z nową platformą komunikacyjną „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”. 1 października 2024 roku lisek.app startuje z kampanią promującą nową platformę „sklep pod ręką. zakupy z głowy”. w odświeżonej komunikacji marka chce podkreślić, że lisek to sklep internetowy, który oferuje klientom wygodne rozwiązania w kwestii codziennych zakupów. w kampanii reklamowej promowanej pod hasłem „sklep pod ręką. zakupy z głowy”, bohaterowie są przedstawiani w różnorodnych codziennych sytuacjach, w których sięgają po produkty oferowane w aplikacji liska. kampania będzie promowana w kanałach społecznościowych marki oraz na jej stronie internetowej. o działaniach promocyjnych będzie można też usłyszeć w radiu. materiały powstałe w ramach inicjatywy pojawią się na ulicach wszystkich miast, na terenie których lisek prowadzi swoją działalność – w warszawie, krakowie, wrocławiu, trójmieście, poznaniu, katowicach i łodzi. reklamy zostaną też umieszczone na przystankach miejskich oraz ekranach w metrze, autobusach, tramwajach i skm. za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa feeders, z kolei agencja zenith zajmuje się planowaniem i realizacją działań w mediach. (kn).
1 października 2024 roku Lisek.App startuje z kampanią promującą nową platformę „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”. W odświeżonej komunikacji marka chce podkreślić, że Lisek to sklep internetowy, który oferuje klientom wygodne rozwiązania w kwestii codziennych zakupów.
W kampanii reklamowej promowanej pod hasłem „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, bohaterowie są przedstawiani w różnorodnych codziennych sytuacjach, w których sięgają po produkty oferowane w aplikacji Liska.
Kampania będzie promowana w kanałach społecznościowych marki oraz na jej stronie internetowej. O działaniach promocyjnych będzie można też usłyszeć w radiu.
Materiały powstałe w ramach inicjatywy pojawią się na ulicach wszystkich miast, na terenie których Lisek prowadzi swoją działalność – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Reklamy zostaną też umieszczone na przystankach miejskich oraz ekranach w metrze, autobusach, tramwajach i SKM.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa Feeders, z kolei agencja Zenith zajmuje się planowaniem i realizacją działań w mediach. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Lisek.App z nową platformą komunikacyjną „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”. 1 października 2024 roku lisek.app startuje z kampanią promującą nową platformę „sklep pod ręką. zakupy z głowy”. w odświeżonej komunikacji marka chce podkreślić, że lisek to sklep internetowy, który oferuje klientom wygodne rozwiązania w kwestii codziennych zakupów. w kampanii reklamowej promowanej pod hasłem „sklep pod ręką. zakupy z głowy”, bohaterowie są przedstawiani w różnorodnych codziennych sytuacjach, w których sięgają po produkty oferowane w aplikacji liska. kampania będzie promowana w kanałach społecznościowych marki oraz na jej stronie internetowej. o działaniach promocyjnych będzie można też usłyszeć w radiu. materiały powstałe w ramach inicjatywy pojawią się na ulicach wszystkich miast, na terenie których lisek prowadzi swoją działalność – w warszawie, krakowie, wrocławiu, trójmieście, poznaniu, katowicach i łodzi. reklamy zostaną też umieszczone na przystankach miejskich oraz ekranach w metrze, autobusach, tramwajach i skm. za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa feeders, z kolei agencja zenith zajmuje się planowaniem i realizacją działań w mediach. (kn).