Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
niedziela, 15 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościŁódź chce się sprzedać za 680 tys. zł

Łódź chce się sprzedać za 680 tys. zł

Woj. łódzkie będzie mieć swoją markę – za 680 tys. zł. Przetarg wygrało konsorcjum firm Synergia, ARC Rynek i Opinia oraz Brand Nature Access.

120 tys. na ten cel pochodzi z budżetu województwa, resztę sponsoruje UE. „Kiedy już poznamy wytyczne, zajmiemy się ich wdrażaniem. Na pewno powstanie jakaś kampania promocyjna ze spotami reklamowymi” – zapowiada na łamach Polska Dziennika Łódzkiego Barbara Woźniak, dyrektor departamentu promocji i współpracy zagranicznej w Urzędzie Marszałkowskim w Łodzi. Witold Stępień, marszałek województwa, tłumaczy, że chodzi o to, by „się sprzedać”. „Najpierw jednak chcemy dotrzeć do tego, co nas łączy, zbudować wspólną tożsamość i wizerunek, który zachęci do regionu turystów, przedsiębiorców, młodych ludzi, a także mieszkańców” – zastrzega. Zatem chwytliwe hasła i ciekawa grafika potem, najpierw „znalezienie dla regionu pozycji”. Piotr Lutek z Synergii stawia w tym wypadku na FB i komunikację z mieszkańcami. Firmy nie przewidują zmiany logotypu, co najwyżej jego „rozwinięcie”. „Za wcześnie, by o tym przesądzać” – podkreśla Mariusz Przybył z BNA. (es)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj