poniedziałek, 15 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościŁódzka policja zmienia twarz

Łódzka policja zmienia twarz

„Łódzka policja jako pierwsza w Polsce będzie walczyć na billboardach i w reklamach o poprawę swego wizerunku” – informuje lokalna Gazeta Wyborcza. Kampanię poprowadzi agencja Pretor Public Relations, a jej celem jest przekonanie łodzian do aktywnego podejmowania współpracy z policją. Gazeta pisze „Ostatnie lata nie były szczęśliwe dla wizerunku łódzkich policjantów” i przypomina jej najsłynniejsze „wpadki”: tragiczne juwenalia, na których zastrzelono przez przypadek dwójkę młodych ludzi, ucieczkę z sądu jednego z szefów „łódzkiej ośmiornicy”.
Agnieszka Urazińska, autorka artykułu, przytacza słowa Michała Brzezińskiego z Pretora: „Poprawa wizerunku łódzkiej policji to wyzwanie. Nikt przed nami nie realizował takiego przedsięwzięcia”. Brzeziński zdradza, że trwają już rozmowy z „dobrze znanym” aktorem, który ma się stać twarzą kampanii. Natomiast w reklamach i na billboardach pojawią się też prawdziwi policjanci. Zamierzeniem autorów kampanii jest, jak informuje Gazeta, „Pokazanie funkcjonariuszy jako wbrew dowcipom, wykształconych i inteligentnych”. Akcja potrwa 8 miesięcy, w tym czasie „badanie będą nastroje łodzian i ich stosunek do funkcjonariuszy. Pomoc w badaniach zadeklarowały Uniwersytet Łódzki i Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania” – informuje Urazińska. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj