L’Oréal i Złote Globy dla kobiet

dodano: 
08.01.2016
komentarzy: 
0

Kampania L’Oréal #WorthSaying, która rozpocznie się podczas niedzielnej ceremonii wręczenia Złotych Globów ma zachęcić kobiety do mówienia o czymś więcej, niż tylko o urodzie.

Jak czytamy, na ceremonie, takie jak Złote Globy, kobiety mogą ubrać się z przepychem, ale nie oznacza to, że „piękno jest jedyną rzeczą w ich umysłach”. Zwróciła na to uwagę marka kosmetyczna L’Oréal, która wraz z agencjami McCann and Alison Brod Public Relations chce zachęcić kobiety do mówienia o tym, co według nich jest ważne, czymkolwiek to jest – czytamy.

Karen Fondu, szefowa L'Oréal Paris podkreśla, że firma „zawsze wierzyła w indywidualne piękno i wewnętrzną wartość każdej kobiety”. O czym świadczy ciągle towarzyszący jej slogan: „Jesteś tego warta”. Fondu podkreśla również rolę kampanii w napędzaniu zmian kulturowych.

Według badań przeprowadzonych przez markę wynika, że większość kobiet uważa, że „silny i motywujący język daje im większe poczucie wartości” – podaje źródło. Ponadto, 3/4 kobiet przyznaje, że może on je zainspirować do osiągnięcia wyznaczonych celów.

Julianne Moore, Freida Pinto i Eva Longoria mają promować kampanię w mediach społecznościowych. Obejmie ona również banery reklamowe, wideo i telewizję. Jak czytamy, podobnie jak Dove podczas zeszłorocznego wydarzenia Academy Awars, teraz L’Oréal używa Twittera podczas „czerwonych dywanów”, by spróbować i zmienić dyskurs kulturowy wokół kobiet i urody.

Na koniec czytamy: „Wiemy, że kiedy kobieta czuje się najlepiej, może osiągnąć wszystko” - zaznacza Fondu. (ak)

Źródło:

Adweek.com, L'Oral's Golden Globes Campaign Aims to Get Women Talking About More Than Just Beauty Changing the dynamics of the red carpet, Kristina Monllos, 06.01.2016
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin