LoveBrands Relations dla mediów promujących wartości katolickie

dodano: 
29.07.2016
komentarzy: 
0

Agencja LoveBrands Relations poprowadzi działania komunikacyjnie w związku z uruchomieniem portalu Aleteia.pl i e-magazynu Forher. Oba projekty w świecki sposób głoszą wartości chrześcijańskie.
Za obsługę klientów odpowiadać będzie Joanna Niemiec, wiceprezes LBRelations oraz Marta Domańska, ekspert ds. komunikacji. Alateia.pl opowiada o stylu życia, duchowości, historiach zwykłych ludzi. Portal jest adresowany zarówno do osób wierzących, jak i czytelników, którzy do tej pory nie sięgali po media katolickie.

Magazynforher.pl z kolei tworzy lifestylowy e-magazyn dla kobiet, w świecki sposób głoszący wartości chrześcijańskie. Na jego czele, jako redaktor wydań międzynarodowych, stanęła twórczyni polskiej edycji magazynu Elle, Marzena Wilkanowicz-Devoud. W portalu swoimi przemyśleniami dzielić się będą  m.in. Tessa Capponi-Borawska, Szymon Majewski, a także blogerka Jola Szymańska, czyli Hipster Katoliczka. (mw)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin