LoveBrands Relations obsłuży Opóźnionysamolot.pl

dodano: 
12.01.2016
komentarzy: 
0

Wraz z początkiem roku do grona klientów LoveBrands Relations dołączyła firma Passenger Rights, właściciel marki Opóźnionysamolot.pl. Firma oferuje pomoc pasażerom poszkodowanym przez linie lotnicze. W ramach współpracy agencja poprowadzi działania media relations. Zajmie się prowadzeniem biura prasowego oraz PR-em eksperckim.

Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Z ramienia LoveBrands Relations za obsługę klienta będą odpowiadać Dorota Bieniek-Kaska, prezes Agencji, Michał Łoniewski, konsultant ds. komunikacji oraz Paulina Jabłońska, asystent ds. komunikacji. Strony nie informują, na jak długo podpisano umowę. Klient nie korzystał wcześniej z usług agencji PR.(mb)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin