LTM i Loża Patronów Teatru

dodano: 
18.03.2010
komentarzy: 
0

Agencja LTM Communications podpisała półroczną umowę na pełną obsługę public relations z Lożą Patronów Teatru w Poznaniu.
Agencja zajmie się prowadzeniem relacji z mediami, obsługą medialną wydarzeń organizowanych przez klienta, opieką redakcyjną nad stroną internetową, monitoringiem mediów, działaniami z zakresu social media oraz doradztwem wizerunkowym i aranżacją współpracy z przedstawicielami ważnych dla klienta grup otoczenia spoza mediów. LTM Communications pozyskało klienta dzięki rekomendacji. Umowę podpisano na pół roku. Loża nie była wcześniej obsługiwana przez agencję PR.

Loża Patronów Teatru jest kontynuatorką działającej w latach 1989-1997 Fundacji Teatru Nowego w Poznaniu. Za klienta odpowiadają Marcin Trydeński i Łukasz Tabin. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin