Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ludwik Krakowiak w agencji Profeina. były redaktor naczelny „pc worlda” będzie odpowiadał za obsługę klientów z obszaru it i nowych technologii. ludwik krakowiak przez wiele lat związany był z wydawnictwem idg, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „pc world”. jako dziennikarz specjalizował się w tematyce nowoczesnych technologii informacyjnych, oprogramowania i e-commerce. jest absolwentem dziennikarstwa na wydziale dziennikarstwa i nauk politycznych uniwersytetu warszawskiego. w profeinie będzie tworzył i realizował strategie komunikacji dla klientów agencji z obszaru it i nowych technologii. profeina to kilkuosobowa agencja komunikacji i pr działająca od 2011 roku, wyspecjalizowana w obsłudze startupów, firm technologicznych oraz e-commerce. przedsięwzięć. do obecnych klientów agencji należą m.in. blue media, coders lab, dreamcommerce, eurosender, skilltrade oraz smogathon. (red).
Były redaktor naczelny „PC Worlda” będzie odpowiadał za obsługę klientów z obszaru IT i nowych technologii.
Ludwik Krakowiak przez wiele lat związany był z wydawnictwem IDG, gdzie przez ostatnie dwa lata pełnił stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika „PC World”. Jako dziennikarz specjalizował się w tematyce nowoczesnych technologii informacyjnych, oprogramowania i e-commerce. Jest absolwentem dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
W Profeinie będzie tworzył i realizował strategie komunikacji dla klientów agencji z obszaru IT i nowych technologii.
Profeina to kilkuosobowa agencja komunikacji i PR działająca od 2011 roku, wyspecjalizowana w obsłudze startupów, firm technologicznych oraz e-commerce. przedsięwzięć. Do obecnych klientów agencji należą m.in. Blue Media, Coders Lab, Dreamcommerce, Eurosender, Skilltrade oraz Smogathon. (red)