Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Lufthansa Global Business Center z click community. od maja krakowskie centrum biznesowe grupy lufthansa współpracuje z agencją social media click community. głównym celem działań lgbc w social mediach jest zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych centrum. komunikacja na facebooku jest skierowana głównie do młodych mieszkańców krakowa i okolic. posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim. click community odpowiada za kreację graficzną profilu na facebooku, tworzenie postów oraz moderowanie dyskusji. lgbc należy do jednego z większych klientów biznesowych click community, dla którego realizuje kampanię wizerunkową. za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada katarzyna gurtler. umowę podpisano na czas nieokreślony. agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji. (red).
Od maja krakowskie centrum biznesowe Grupy Lufthansa współpracuje z agencją social media click community.
Głównym celem działań LGBC w social mediach jest zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych centrum. Komunikacja na Facebooku jest skierowana głównie do młodych mieszkańców Krakowa i okolic. Posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim. Click community odpowiada za kreację graficzną profilu na Facebooku, tworzenie postów oraz moderowanie dyskusji.
LGBC należy do jednego z większych klientów biznesowych click community, dla którego realizuje kampanię wizerunkową. Za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada Katarzyna Gurtler. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Agencja pozyskała klienta w wyniku rekomendacji. (red)