.

 

Łukasz Głombicki odchodzi z LifeTube'a i zakłada własną agencję

dodano: 
17.05.2018
komentarzy: 
0

Łukasz Głombicki, dotychczasowy szef komunikacji w LifeTubie – polskiej sieci partnerskiej zrzeszającej youtuberów – zakłada własną agencję. Whisky Media będzie skupiać się na produkcji wideo, mediach społecznościowych i content marketingu.


Logotyp agencji

Firma będzie miała trzy działy: digital, content i wideo. Pierwszy zajmie się tworzeniem i optymalizacją stron internetowych, mediami i komunikacją, drugi ma odpowiadać za content marketing, a trzeci będzie pełnić funkcję domu produkcyjnego. Whisky Media chce współpracować też z agencjami i podmiotami partnerskimi. „Będziemy tworzyć treści, historie i kampanie, dzięki którym nasi klienci będą budowali prawdziwą więź ze swoimi odbiorcami i jeszcze skuteczniej realizowali swoje cele” – opowiada Łukasz Głombicki.

W agencji Whisky Media oprócz Głombickiego pracują jeszcze m.in. Patryk Byliński i Maciej Kaczyński, twórcy facebookowej strony Facecje i autorzy książki „Facecje. Historia coachem życia”. Jako team kreatywny współpracują z agencjami reklamowymi od dziesięciu lat, są też wspólnikami w firmie Rekreacja i autorami bloga Zmemłani. Docelowo jednak we Whisky Media w ciągu kilku miesięcy znajdzie się łącznie około 15 osób.


Patryk Byliński i Maciej Kaczyński

Sam Głombicki w mediach pracuje od ponad 11 lat. Na stanowisku szefa komunikacji LifeTube’a pracował od lutego 2017 roku. Wcześniej był kierownikiem działu online „National Geographic”, „National Geographic Traveler”, „Focus” i „Coaching”. Pracował też jako wydawca strony głównej portalu gazeta.pl i szef serwisu Pieniądze. Doświadczenie zdobywał wcześniej w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Polska. Jest wykładowcą na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas.

Czytaj więcej: cykl Łukasza Głombickiego dla PRoto.pl – Kanał marki nowym fanpage'em

Obowiązki Głombickiego w LifeTubie przejął tymczasowo Kamil Bolek, dyrektor marketingu. Sieć partnerska obecnie prowadzi rekrutację na stanowisko PR Managera. Bolek informuje, że jego firma przy większych realizacjach i kampaniach będzie współpracować z Whisky Media projektowo. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin