Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Maciej Nuckowski dyrektorem działu sprzedaży i obsługi klienta IMM. w styczniu 2025 roku maciej nuckowski dołączył do instytutu monitorowania mediów na stanowisko dyrektora działu sprzedaży i obsługi klienta. jak wyjaśnia imm, dział sprzedaży i obsługi klienta firmy w ostatnim czasie powiększył się oraz ulega dalszej transformacji i dostosowaniu się do wzrastającej liczby klientów. maciej nuckowski jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne pracą tego zespołu. swoje kompetencje będzie wykorzystywał również w międzynarodowych strukturach grupy imm (grupa dysponuje 90 proc. udziałów w spółce mediatrust oraz 20 proc. udziałów w spółce msg factory w rumunii). z ramienia zarządu działem kieruje sebastian bykowski, wiceprezes imm nadzorujący pion sprzedaży i marketingu. nuckowski ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w różnych branżach, m.in. w międzynarodowych korporacjach takich jak xerox czy ibm. ostatnio był związany z polskim start-upem zeroqs i odpowiadał za strategię jego rozwoju. przez blisko pięć lat pełnił funkcje zarządcze w diebold nixdorf – firmie specjalizującej się w rozwiązaniach samoobsługowych dla sektora finansowego i detalicznego. niemal dziesięć lat spędził w firmie xerox, gdzie obejmował stanowiska menedżera i dyrektora odpowiedzialnego za sprzedaż. wcześniej pracował w ibm jako executive account manager kierujący sektorem podróży i transportu. nuckowski jest absolwentem uniwersytetu ekonomicznego we wrocławiu. (mb).
W styczniu 2025 roku Maciej Nuckowski dołączył do Instytutu Monitorowania Mediów na stanowisko dyrektora działu sprzedaży i obsługi klienta.
Jak wyjaśnia IMM, dział sprzedaży i obsługi klienta firmy w ostatnim czasie powiększył się oraz ulega dalszej transformacji i dostosowaniu się do wzrastającej liczby klientów. Maciej Nuckowski jako ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zakresie sprzedaży będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne pracą tego zespołu. Swoje kompetencje będzie wykorzystywał również w międzynarodowych strukturach Grupy IMM (grupa dysponuje 90 proc. udziałów w spółce MediaTRUST oraz 20 proc. udziałów w spółce MSG Factory w Rumunii).
Z ramienia zarządu działem kieruje Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM nadzorujący pion sprzedaży i marketingu.
Nuckowski ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe, zdobyte w różnych branżach, m.in. w międzynarodowych korporacjach takich jak Xerox czy IBM. Ostatnio był związany z polskim start-upem ZeroQs i odpowiadał za strategię jego rozwoju.
Przez blisko pięć lat pełnił funkcje zarządcze w Diebold Nixdorf – firmie specjalizującej się w rozwiązaniach samoobsługowych dla sektora finansowego i detalicznego. Niemal dziesięć lat spędził w firmie Xerox, gdzie obejmował stanowiska menedżera i dyrektora odpowiedzialnego za sprzedaż. Wcześniej pracował w IBM jako Executive Account Manager kierujący sektorem podróży i transportu.
Nuckowski jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. (mb)