MAD Illustrators chce łączyć agencje PR z grafikami

dodano: 
19.09.2019
komentarzy: 
0

W Warszawie działalność rozpoczęła agencja MAD Illustrators, która chce łączyć artystów z firmami public relations i korporacjami, a następnie koordynować tworzenie grafik, animacji, projektów opakowań i identyfikacji wizualnych na rzecz marek. Jak podają jej założycielki, nowo utworzony podmiot ma odpowiadać na potrzeby rynku komercyjnego, który coraz częściej zgłasza się do artystów z propozycjami współpracy.

MAD Illustrators reprezentuje obecnie siedmioro grafików: Myrto Stamou, Stanislava Senchuka, Agnieszkę Stopyrę, Marlenę Stawarz, „Strain on the floor”, Sonię Hensler i Karolinę Pawelczyk.

Logo MAD Illustrators

Założycielkami agencji MAD Illustrators są Natalia Pelak (na zdjęciu głównym z lewej strony) i Ewa Fiwek. Pierwsza dotychczas zajmowała się PR-em projektantów mody (Łukasza Jemioła i Lidii Kality) i specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek i produktów. Druga natomiast współpracowała z modelkami (Meva Models) i fotografami (z Piotrem Porębskim i nieistniejącą już agencją Metaluna), również w zakresie kreowania wizerunku. Udzielała też licencji do prac i produkowała sesje zdjęciowe dla magazynów mody.

Nowo powstały podmiot jest marką siostrą sklepu z plakatami On my wall, który istnieje od 2018 roku. (mp)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin