Magazyn Piar.pl zawiesza działanie

dodano: 
05.09.2007
komentarzy: 
6

Jak informuje w komunikacie prasowym redaktor naczelna Kinga Podraza, do dalszego rozwoju gazety niezbędne jest wsparcie inwestora strategicznego, którego poszukuje wydawca pisma. Do czasu jego pozyskania wydawanie magazynu Piar.pl zostało wstrzymane. Ostatnim wydanym numerem pisma jest Piar.pl nr 4 (16) - sierpień/wrzesień 2007. (kk)

komentarzy:
6

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
12.09.2007
19:27:58
a
(12.09.2007 19:27:58)
Mnie nigdy nie było stać na to pismo. Jak by było tańsze to i studenci mogliby je kupować - Ci zainteresowani tematem, jak i Ci mniej zajmujący się PR jak i specjaliści PR. Ale przy takiej cenie lepiej kupić podręcznik, gdzie na kazdej stronie jest wiedza, a nie reklamy! A może jak to zwykle z szewcem bywa, że bez butów chodzi tak i piar nie potrafił odpowiednio zadbac o swój PR? Pozdrawiam
06.09.2007
9:39:37
Obibok
(06.09.2007 9:39:37)
Przy sprzedaży nieco powyżej 1 tys. egz. żadne pismo nie wyżyje, bo a/ nikt nie bedzie chciał sie tam reklamować za sensowne pieniądze, b/ cena nawet 40 zł nie pokryje kosztów.
06.09.2007
9:13:16
T
(06.09.2007 9:13:16)
A czy samą ceną da się utrzymać pismo? Nawet taką typu 40 pln? Wtedy musiałby to chyba być magazyn z najwyższej luksusowej półki? W przypadku reklam - Kto miałby się tam reklamować? Jak rozumiem - firmy, które żyją z prwców czyli sale konferencyjne, hotele, nagłośnienie, tłumacze itp? Ale czy im nie wystarczy reklama w prasie ogólnopolskiej? pozdr
06.09.2007
9:02:53
Norbert
(06.09.2007 9:02:53)
A moim zdaniem magazyn typu PIAR.pl ma miejsce na rynku, ale musi wybrac jedną z dwóch dróg: a) utrzymywać się z reklam (wtedy cena powinna być b. niska lub zerowa) albo b) nie liczyć na reklamy i utrzymywać się ze sprzedaży egzemplarzowej, a jako magazyn niszowy cenić się b. wysoko (np. 40 zł za wydanie)...
05.09.2007
23:34:37
MAX
(05.09.2007 23:34:37)
Sądzę, że złozyły się na to po trochu wszystkie 3 elementy. Do tego całkowicie niezrozumiałe dla mnie było odpuszczenie internetu - strona www.piar.pl praktycznie umarła, zaprzestano również rozsyłania newsletterów. Zamiast uzyskać synergię skoncentrowano się wyłącznie na papierze, który co tu ukrywać będzie wyparty przez wersje cyfrowe.
05.09.2007
18:01:50
Obibok
(05.09.2007 18:01:50)
Ciekawe czy brak reklam wynikał z: faktu, że piarowcy nie lubią wydawać pieniędzy na reklamę słabej jakości pisma, gdzie nikt nie chce się reklamować małej grupy docelowej. Może PRoto zrobi sondę na ten temat?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin